Retail Store Manager - KKV AEON HUẾ

KKV VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Huế, Thừa Thiên Huế
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 6 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Sales Management:
• Control cost and maintain sensitive analysis of competing products.
• Based on the monthly target issued by the headquarters, manage the store sales and profit indicator;
• Track the performance and regularly do data analysis and improvement;
Store Management:
• Pay attention to the shopping environment and store safety before and after the store, and effectively manage the safety of store assets.
Product Management:
• Responsible for inventory management such as daily inventory and product expiration date checking;
• Develop a loss prevention plan to reduce store losses;
• Analyze store product data to plan improvements and increase sales.
Display Management:
• Inspect and manage the display of goods according to the display standard, supervise the implementation of store display work, and feedback on problems.
Training Management:
• Responsible for the training and ensuring service management of store personnel, managing customer service feedback, and flexibly handling customer complaints to maintain brand image.
Financial Management:
• Supervise the security of the payment and self- inspection of the store;
• Formulate anti- theft measures to supervise the implementation of the store.
• Follow up and deal with the payment and tax work in the store;
Personnel Management:
• Ensure the staffing of the store, and the construction of the store personnel echelon in, timely training the company&039;s standards and systems to the store staff;
• Responsible for the selection, use, teaching, and retention of store employees;
• Supervise the implementation of the work, timely summary, feedback, and optimization suggestions.
Cultural Management:
• Deeply understand the company&039;s information policy;
• Build a good store culture to achieve simplicity and efficiency.
• Promote and implement the company&039;s corporate culture;
Recruitment and Training of new retail staff

Yêu cầu công việc

• Bachelor’s degree is preferred;
At least 3 years
f experience in store management in the retail industry, especially newly set up retail stores (from 700m2). Preferable candidate from large scale (from 15 staffs) and fast retail company;
• Strong data analysis ability, able to grasp the data contacted in the process of store management, including turnover- related data, attrition rate, turnover rate, promotion ratio, etc;
• Able to work on rotating retail operation hours including weekends and public holidays;
• Follow company regional deployment and identify with the company&039;s corporate culture and values. Willing to relocate or travel outstation to other stores;
• Strong overall planning ability, data statistics, induction, analysis and application ability, workflow and standard formulation ability, commodity analysis and adjustment ability, visual display ability, and keen risk management awareness;
Proficient in English (4 skills), and Chinese is a priority (directly report to Chinese Manager);
Expected onboarding date: On October

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-19 22:35:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
29/10/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 6 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Bán hàng
Khu vực
Huế, Thừa Thiên Huế
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Retail Store Manager - KKV AEON HUẾ - Mã tin đăng: 5282737. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

KKV VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Retail store manager tại tỉnh/thành