Sale Support and Operations

CÔNG TY TNHH GALAXY DIGITAL HOLDINGS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 9, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

The Sales Support and Operations Specialist plays a critical role in supporting the sales team by streamlining processes, coordinating between departments, and ensuring operational efficiency. This position serves as a key bridge between sales, marketing, finance, operation and customer service to help the company achieve its revenue goals and deliver high- quality service to telecom customers.
Sales & Sales Support

Follow up and execute sales activities for key accounts as assigned by the line manager.
Ensure alignment with team KPIs and individual targets set by the line manager.
Respond to internal sales inquiries and assist with the preparation of required documentation.
Keep customer records, sales data, and pipeline reports up to date and accurately maintained.
Coordinate both pre- sales and post- sales processes to ensure seamless onboarding and service activation for customers.
Support the sales team in preparing quotations, drafting proposals, and processing contracts.
Collaborate with the pricing team to validate rate plans, promotional offers, and service configurations.

Operations

Collaborate with finance to ensure proper billing and revenue recognition.
Assist in the creation and implementation of sales and operational procedures and best practices.
Coordinate logistics to ensure accurate and timely delivery.
Track sales orders through the operational workflow, identifying bottlenecks and resolving issues.
Monitor SLAs and KPIs related to sales, operations and service activations.
Ensure timely order processing, provisioning, and service delivery in collaboration with product and technical teams.

Reporting and Analysis

Support in analyzing sales trends, customer feedback, and operational metrics to identify improvement opportunities.
Generate sales pipeline, sales performance reports, dashboards, and forecast updates.
Support budget planning and resource forecasting for the sales team.

Cross- Functional Coordination

Liaise with product, marketing, and IT teams for product launches and sales enablement materials.
Serve as a point of contact for escalations related to order fulfillment and service issues.
Organize training sessions and onboarding for new sales team members regarding tools and processes.

Yêu cầu công việc

Strong organizational skills, attention to detail, and ability to manage multiple priorities.
Familiarity with telecom products (e.g., internet, mobile, VOIP, leased lines, MPLS) is a strong plus.
Excellent communication and problem- solving skills.
Proficiency with CRM tools (e.g., Salesforce, Zoho), Microsoft Office, and data analysis tools (Excel, Power BI).
2–5 years of experience in sales support, operations, or telecom service delivery.
Ability to work cross- functionally in a fast- paced environment.
Bachelor&039;s degree in Business Administration, Telecommunications, or related field.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-15 10:20:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
03/12/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Quận 9, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Sale Support and Operations - Mã tin đăng: 5331776. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH GALAXY DIGITAL HOLDINGS

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job