Sales Admin (Da Nang Sales Office)- Temp 12 months

HEINEKEN VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

SALES ADMIN JOB DESCRIPTION
Budget & Expense
- Follow and control all the expenses to not be over budget.
- Work with stakeholders to build the team budget for the following year.
- Process all the system works to raise the commercial proposals and get approval.
Contracting & Payment Process
- Take care and set up all necessary things for the Workshop/ Training course, including Hall Rental, Meeting- room booking, Lunch Arrangement, Tea Break, Check- in/Check- out Building Card, Parking card, Projector Rental…
- Draught beer installment contracts and manage draught machines
- Work with all related departments to draft, review & launch the outlet contract, MOA, and payment documents. Raise the Request to create the new outlets code for purchasing.
- To check and raise Payment Requisition for all “Expense Claims”. (Ex: Meeting & Conference, Training, Entertainment, Outlet Visit…), follow up until done.
- Fridge contracts and manage fridge installment
- To handle and process all steps to paid outlets promotions. Manage apps/systems: SIS/SEM
- To handle and process all steps to paid suppliers/agencies, including Quotation, PO/ Shopping Cart, Good Receipt Note, Liquidation, Payment, etc…
Weekly meetings set up
- To set up computer, camera, and audio before each weekly meeting occurs.
- Take notes and record meeting minutes.
Receptionist
- Other Tasks following the line manager’s requests.
- Receptionist
- Couriers tracking & stationery usage reports

Yêu cầu công việc

At least 2- year experience in Sales Admin role.
Good office skills (MS office, filing…).
Conversant with spoken and written English
Good communication, planning and organizing, interpersonal skills
Reliable, accurate, impartiality
College graduate in Business Administration/ Accounting…

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-14 09:49:22

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Sales Admin (Da Nang Sales Office)- Temp 12 months - Mã tin đăng: 4182923. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HEINEKEN VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây