Sales Admin Logistics - Tiếng Anh Giao Tiếp Tốt

CÔNG TY TNHH VẬN TẢI KART (VIỆT NAM)
Mức lương
15 triệu
Địa điểm làm việc
Điện Biên; Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

JOB DESCRIPTION
• Other jobs as required and assigned by Sales Manager and BOD.
• Make a plan to develop customers, revenue and report; seeking the market demand for logistics services.
• Follow up with legal and account departments for necessary documentation/permits, etc.
• Consulting service; solutions for transfer & forwarding, quotation, negotiation, signing service contracts with customers. Making the quotation and following them inquiries.
• Developing potential customers.Handle customer inquiries from all communication channels, managing new customer appointments.
• Prepare quotations, contracts, purchase orders and other documents assigned by Sales Department; Keep & archive all documents of each project/customer in order.
• Co- ordinate with accounting team for tracking status of contract.
• Follow status and prepare document related to commercial department to make sure in line with timeline.
• Working with supplier/ Logistic & transportation company (if any).
• Coordinate with departments in the company to monitor and update the status of goods and information to customers on a regular and timely basis; take care of after- sales, coordinate with other departments of the company to solve customer &039;s requires, complaints and suggestions if any.
• Make bi- weekly/monthly/annual work reports and sales pipeline;
JOB REQUIREMENTS
• A Bachelor’s degree in any field.
• At least 2 years to 3 years in sales admin and data analysis.
• Strong data analysis, negotiation and communication skills.
• Understanding International trade and Logistics (Express, Cross border, Fulfillment, …)
• Have a good customer data (priority).
• Good at English or Chinese.
BENEFITS
• Training Opportunities: Advance level of skills in communication, negotiation, persuasion and closing of shipping business, attending business trips or seminars abroad.
• Having chances to inter- act with customers/ people around the world
• Good base salary/allowance + high incentive basing on personal performance
• Working in a professional environment
Head office address: Floor 3, No. Mac Dinh Chi St., Dakao Ward, Dist. 1, HCMC.
Working time: Monday to Friday / From: 08:30 AM To 05:30 PM (Sat morning WFH)

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-26 00:30:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Sales Admin Logistics - Tiếng Anh Giao Tiếp Tốt - Mã tin đăng: 4376358. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH VẬN TẢI KART (VIỆT NAM)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
13/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây