SALES ADMIN/ PROJECT MANAGEMENT SECRETARY

CÔNG TY TNHH NĂNG LƯỢNG MÔI TRƯỜNG BIỂN ĐÔNG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

SALES ADMIN
· Prepare/ consolidate reports as required
· Coordinate after-sales activities in order to secure added sales of goods or services aside from the quoted offerings.
· Assist the Sales Manager and Sales team with purchasing process and tender documents preparation & submission.
· Follow up with customer and finance for payment issues, issue payment request to customer
· Ensure smooth clearance of goods through availability of all relevant documents related to quality, country of origin, tax, shipping docs and tracking shipments.
· Provide precise translation/ interpretation services
· Exercise influence over logistics to ensure that the agreed delivery deadline is met as per contract and any deviations are to be reported to MD/Sales Manager promptly
· Assist the Regional Sales Manager in all daily secretarial and administrative tasks
· Supply all required documentation for a certain product/system including type test reports to customer and notice the customer about delivery issues as well as goods exit permit.
· Prepare presentation materials as well as to take minutes of meetings as required
· Register customer complaints in appropriate database and report back to MD
PROJECT MANAGEMENT SECRETARY
• Provide full secretarial and admin support to the project team and department to ensure
the smooth running of the department operations
• Maintain records of Engineers and assist in their movements
• Maintain a proper and user friendly filing and document control system for recording and
• Take minutes of meeting and maintain records for the operations and project team
• Develop and maintain document control processes for the efficient management
tracking of all documents for the project team and department
• Support the officers and project team in daily admin roles and assist to keep stock of
stationary supplies for the department
• Perform data-entry, recording, printing and filing duties
• Coordinate travel arrangements inclusive of air-ticket, hotel accommodation, visa
arrangements, claims etc…
• Assist to check and verify staff claims and invoices for project team
• Prepare and raise purchases requisition for purchase of office equipments for new staffs

Yêu cầu công việc

· Experience with MS Word, Excel, Power Point
· Good communicate and negotiation skills
· Must be self-motivate
· University Degree in Economics, Business Administration, Foreign Trades, English or relevant area.
· Able to multitask and work under pressure
· Experience working in a multicultural environment is a plus

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-05-25 12:23:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin SALES ADMIN/ PROJECT MANAGEMENT SECRETARY - Mã tin đăng: 2716936. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: Dưới 10
Trụ sở: 18a Đường D2, Phường 25, quận Bình Thạnh, Ho Chi Minh, Vietnam

Thông tin chung

Ngành nghề
Bán hàng / Kinh doanh , Hành chính / Thư ký , Xuất nhập khẩu
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/06/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây