Sales Admin

ANDROS ASIA - CÔNG TY TNHH SẢN XUẤT TRÁI CÂY HÙNG PHÁT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Helps to build up forecasts and gather datas from customers & prospects.
Create new clients accounts and corresponding delivery addresses on the system ERP (exact information). Manage and update customer database in ERP and Server. Update about new products and prices in ERP.
Coordinate with the legal team to complete the sales contracts and all necessary elements in the contracts.
Connect with Accounting Department & customers on payments management, overdue payments, ...
Support the Export Sales department with other administrative tasks (samples, specs, claims, other possible documentation needed, create databases etc.)
Continuous improvement of the System of Procedures (SOP) to strengthen the export back office.
Be representative of Sales team, receive sales order by mail and telephone and check the accuracy of information. Contact to customer or salesman to answer queries and obtain missing information, information of products. Liaise with Supply Chain department (Sales and Distribution team) to ensure the delivery on- time and accuracy of sales and after sales documentation.
Communicate with Sales team and Supply Chain team about customer’s important feedback or remark.
Ensure price schemes and discounts are well applied.
Coordinate with the Supply Chain department to follow up on any issues that may arise during deliveries, resolve complaints, etc.
Collect / compile market datas, trends and success stories gathered from the sales team
Helps to compile monthly sales reports and pre- analysis

Yêu cầu công việc

Diploma- Experience

Minimum bachelor’s degree in Marketing, Business Administration, Economic, English, or relevant subject

Competences

Passionate in food industry.
At least 2 years of experience
Hardworking, proactive, and good communication skill.
Good initiative with positive attitude.
Patient, careful, and good attention to detail.
Proficient in MS Office (Word, Excel, Power point) and ERP.
Must be fully proficient in English (French knowledge is a plus).

Quyền lợi

100% salary and insurance during probation period
International working environment and professional training
Attractive income
Provide laptops for work use

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-06 19:15:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Sales Admin - Mã tin đăng: 4542761. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Phu Nu Building, 20 Nguyen Dang Giai, Thao Dien Ward, Dist.2, HCMC, Vietnam

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây