CÔNG TY CỔ PHẦN ALLIEX VIỆT NAM
Mức lương
25 - 35 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Schedule management, including interpretation for meetings and appointments.
- Facilitation of smooth communication internally and externally.
- Assist other employees in all daily tasks.
- Research and data gathering as required.
- Efficient handling of phone calls, emails, and documentations.
- Office management tasks and procurement of supplies.
- Creation of documents, reports, and presentation materials.
- Support to superiors, undertaking a wide range of tasks.
- Support in project coordination and inter- team communication.
- Prepare sales documents such as proposal, reports, etc.
- Other task assigned by Line Managers.
- Budget management and expense reporting.
- Travel arrangement and itinerary management.

Yêu cầu công việc

Education:

- Bachelor&039;s degree in Business Administration or related field (preferred).

Experience:

- At least 2 years of experience as Japanese Interpreter/ Translator.- Experience in studying or working in Japanese is a priority/plus.

- Experience in administrative or assistant roles.

Professional Skills/ Competency:

- Good communication skills.
- Be able to work under high pressure.
- Strong working knowledge of MS office software (Outlook, Word, Excel).
- Excellent verbal and written communication skills, including business- level proficiency in Japanese.

- Good organization, planning and time management skills.
- Highly responsible, trustworthy, and excellent attention to detail.
- Attention to detail and problem- solving skills.
- Proactive, and multitasking abilities.

- Proven track record as a Business Assistant or equivalent role.
- Ability to identify, analyze, and resolve problems.
- Ability to work independently and prioritize tasks effectively.

Quyền lợi

Health insurance provided by PVI.
100% official monthly salary on probation.
Annual leave, and working conditions follow Vietnam labor laws.
Korean language course provided.
Attractive salary package.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-18 10:15:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4489380. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 10 - 25
Trụ sở: Unit 4301 - 4308, 43rd Floor, Keangnam Hanoi Landmark Tower, Pham Hung Street, Me Tri Ward, Nam Tu Liem District, Hanoi, Vietnam

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây