Sales

MAC MARKETING
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

RESPONSIBILITIES
Customer Consultation and Care:

Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).

Guidance on Company Services:

Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.

Information Management:

Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Regularly update and supplement customer information.

Financial Monitoring and Issue Resolution:

Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.

Proactive Customer Engagement:

Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.

Relationship Building:

Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.

WORKING HOURS: (Night Shift)

09:30 PM – 05:30 AM
Monday to Friday

REQUIREMENTS:

Creative thinking, good listener, regularly keeping up with social trends and customer psychology.
Due to the nature of night shift work, the ability to manage hours and workload to maintain physical and mental health during night shifts is necessary.
Proficient computer and internet skills, understanding of social media and e- commerce.
Age range: From 22 years old and above.
Strong communication skills, fluent, articulate, confident, without stuttering, hesitation, and without a strong local accent.
Good English communication skills are an strong advantage. (English level Ielt 5.5 – 6.0 or equivalent)
Basic knowledge of marketing

BENEFITS:

Special welfare policies for core members with a long- term perspective.
Opportunity to work with teams in both Vietnam and the USA.
Monthly income: > 30,000,000 VND
Annual trips; bonuses for holidays and Tet (Vietnamese New Year); 13th- month salary.
Long- term stable career development opportunities.
Employment records are provided, and entitlement to social insurance, health insurance, and unemployment insurance by legal regulations.
Dynamic and friendly working environment with attractive welfare benefits.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-02 10:45:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
02/01/2026
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
associate degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Sales - Mã tin đăng: 5432219. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

MAC MARKETING

Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Số 68 Nguyễn Huệ, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây