Qualifications and certificates
Strong negotiation and presentation skills.
Strong knowledge of the education sector and understanding of market dynamics.
Willingness to travel as required for client meetings and industry events.
Results- oriented mindset with a track record of achieving sales targets and driving business growth.
Analytical thinking and problem- solving abilities.
Proven experience as a Business Development Senior or in a similar role, preferably in the education or training industry.
Proficiency in using CRM software, MS Office Suite (Word, Excel, PowerPoint), and other relevant tools.
Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to build and maintain relationships with clients and stakeholders.
Bachelor&039;s degree in Business Administration, Marketing, or a related field. Additional certifications in sales or business development are a plus.
Self- motivated, proactive, and able to work independently as well as in a team.
BENEFITS
Working Environment
Friendly and professional English working environment.
Benefits
Annual leaves, Tet bonus
Join the specialist training courses
Annual health test
Annual travel
Policy on social insurance, health insurance and other benefits according to the Labor Law and the Company Regulations.
KPI after two- month probation
Well complete all assigned tasks.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Bằng cấp và chứng chỉ
Bằng cử nhân về Quản trị kinh doanh, Marketing hoặc lĩnh vực liên quan. Ưu tiên có MBA hoặc chứng chỉ tương đương.
Tự động, chủ động và có khả năng làm việc độc lập cũng như trong nhóm.
Có kinh nghiệm chứng minh làm Trưởng Phát triển kinh doanh hoặc trong vai trò tương tự, ưu tiên trong ngành giáo dục hoặc đào tạo.
Khả năng đạt được mục tiêu doanh số bán hàng và phát triển kinh doanh.
Hiểu biết sâu về lĩnh vực giáo dục và hiểu rõ về xu hướng thị trường hiện tại.
Kỹ năng giao tiếp và đàm phán xuất sắc, có khả năng xây dựng và duy trì mối quan hệ với khách hàng và các bên liên quan.
Thành thạo sử dụng phần mềm CRM, bộ Office (Word, Excel, PowerPoint) và các công cụ liên quan.
Kỹ năng đàm phán và thuyết trình tốt.
Tư duy phân tích và khả năng giải quyết vấn đề.
Sẵn lòng đi công tác khi cần thiết để gặp gỡ khách hàng và tham gia các sự kiện ngành.
QUYỀN LỢI:
Môi trường làm việc
Môi trường làm việc tiếng Anh thân thiện, chuyên nghiệp.
Quyền lợi chung
Chế độ nghỉ phép, thưởng Tết
Chính sách BHXH, BHYT và các phúc lợi khác theo quy định của Luật Lao động và của Công ty.
Du lịch hàng năm
Được tham gia các khóa đào tạo nghiệp vụ hàng năm
Khám sức khỏe định kỳ hàng năm
Chỉ tiêu sau 2 tháng thử việc
Hoàn thành tốt tất cả các công việc được giao.