TEAMWORK VIETNAM LTD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 12 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

In close cooperation with the various technical teams, you will be responsible for :

Administrating systems SAP, troubleshooting the issue raised by the customer or by the monitoring tool.
Participating project activities for different customers
Participating on- call duty requirements on additional charges to suppor the customer systems during the weekend and off days.
Working with the team by respecting the quality of delivery
Implementing proper security measures in order to provide data integrity and confidentiality of information.
Administrating databases (SQL Server / Oracle / DB2 / SAP HANA).
Willing to share knowledge with other team members.
Learn new technologies Cloud AWS, Azure
Researching and implementing solutions for Basis functionality in the areas of performance monitoring, tuning, and systems configuration using the SAP Best Practice outlined
Delivering new dimensional SAP systems to meet expanding business requirements including Installation, Migration and Upgrade systems.
Administrating operating systems (Windows / UNIX / Linux).
Maintaining multi- landscape environments (SAP ERP, S/4HANA, SAP BW, SAP CRM, SAP SRM, etc…) through client copies, system refreshes, and transport management
Participating team&039;s meeting and disucssion with customers
Learn new SAP technologies like Focused Run solution, Landscape management.

Yêu cầu công việc

Technical Skills:

+ Having knowledges in administration of any DBMS (SQL Server / Oracle / DB2 / SAP HANA). is a plus
+ Having knowledges in Cloud Technology is a plus
+ Bachelor&039;s or higher- level degree in Computer Science
+ Have experiences in administration of any Operating System (Windows / UNIX / Linux).

Soft Skills:

+ Excellent analytical thinkings, and problem solving.
+ Customer service and results oriented.
+ Ability to work within tight deadlines and attention to details.
+ Flexible, serious and trustworthy.
+ High motivation and strong team spirit.

Communication:

+ Speaking French is a plus
+ English Level: Reading and Writing

Benefits

+ Continuous learning in SAP technologies with E- Learning Hub
+ Laptop and Smartphone
+ Yearly company teambuilding trip abroad with other subsidiaries
+ Lunch allowance
+ Attractive salary
+ Referral bonus
+ 13th month salary and bonus based on performance and company profit
+ Private health insurance
+ 18 days- off per year
+ Worktime 40h/week

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Du lịch nước ngoài, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-16 09:35:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4720115. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Tầng 3, Tòa nhà Anna, Công viên phần mềm Quang Trung, Quận 12, TP.HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 12 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây