School Service Manager - Cityland

WALL STREET ENGLISH
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

School Operations Management:

Schedule the school classes and student community activities following the K&U VN headquarter guidelines.
Manage and control the inventory of the school didactic materials and stationaries.
Manage the teachers schedules to cover all classes, community activities, internal events and demo classes.
Ensure the school is always clean and tidy.
Manage the onboarding of new students in compliance with the school procedures.

Academic success management:

Make requests for teachers’ reinforcement trainings to the Academic Management
Manage and execute the Kids&Us academic procedures in full compliance
Implement all corrective measures requested from Kids&Us Vietnam Academic Management in compliance to Kids&Us standards
Proactively participate in the teacher selection process

Customer experiences management and commercial support:

Work in close collaboration with the commercial function and provide full support to drive customer retention and student referrals
Ensure compliance to Kids&Us English- only environment is respected by all staff while communicating with the students of the school
Be accountable for all interactions with parents at the school to ensure parents and students satisfaction, resolve issues that emerge, and escalate to higher management as required
Actively participate in all CX initiative of the organization
Develop a close relationship and high level of trust with the families by following the parent- teacher communication protocol of the school

People engagement and development:

Drive the engagement level in the team and stimulate high morale in the school.
Manage and evaluate the performance of the services team of the school in line with the organization’s HR policies and procedures.
Ensure compliance to the organization’s training programs and policies.

Yêu cầu công việc

Very result- oriented
Good organization skills
Able to work under pressure and flexible working hours, including evenings and weekends.
Effective communication and ability to influence stakeholders.
Professional appearance
Computer literacy
Solution driven mindset and ability to effectively mitigate issues smoothly
Strong customer experience mindset
Leadership and people development skills

Qualification and Experience Required

Languages: Vietnamese and Proficiency level of English comparable to WSE Level 13.
Education: Bachelor&039;s degree. English Major or Business Administration is preferred.
Previous Experience:

Minimum 3 years&039; experience in education industry
Minimum 1 year in management role (not necessarily in Education industry)

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-08 21:30:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
15/09/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin School Service Manager - Cityland - Mã tin đăng: 5255960. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

WALL STREET ENGLISH

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 21 Le Quy Don, District 3, Ho Chi Minh

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây