SecretaryfreeC's Client

FREEC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Administrative & Coordination Support

Arrange the Chairman’s work schedule, meetings, and business trips.
Attend meetings, take minutes, and follow up on the Chairman’s conclusions.
Prepare documents, reports, and files for meetings or business trips.

Internal & External Communication

Act as a liaison between the Chairman and the Board of Directors, department heads, and other units.
Receive, handle, and convey incoming/outgoing information and documents quickly and accurately.
Assist in arranging and organizing meetings with partners, clients, and state authorities.

Executive Support

Monitor project progress and report updates.
Assist in analyzing business data, compiling weekly/monthly/quarterly reports for the Chairman.
Propose process improvements to support executive management in the express delivery sector.

Other Duties as Assigned

Draft and review contracts and important documents.
Perform other tasks as assigned by the Chairman.

Job Requirements:
Education:

Bachelor’s degree or higher.

Work Experience:

Minimum of 2 years of experience in a similar position.
Preference for candidates with experience as Secretary, Assistant to the Board of Directors, or Office Manager in the logistics/express delivery industry.

Skills:

Disciplined, proactive, flexible, and able to work under pressure.
Strong sense of confidentiality.
Ability to consolidate and analyze reports.
Proficiency in office software, especially Excel and PowerPoint.
Strong communication, negotiation, and organizational skills.
Careful in work.

Yêu cầu công việc

Bachelor’s degree or higher.

Quyền lợi

Professional working environment with young, dynamic, and friendly colleagues, and opportunities for career growth.
Holiday and Tet bonuses, 13th- month salary, birthday gifts, health support.
Annual company trip and other benefits in accordance with company policy and labor law.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-02 17:30:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
31/12/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin SecretaryfreeC's Client - Mã tin đăng: 5306087. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

FREEC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây