SENIOR BRAND MANAGER

CÔNG TY TNHH WIPRO UNZA VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
7, Đường4, Kcn Việt Nam Singapore, Thị Xã Thuận An, Bình Dương, Việt Nam
Kinh nghiệm yêu cầu
không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


1.ROLES:
To develop and manage Brand/Category plans in line with portfolio strategic direction to achieve volume, share and profit targets.
2.KEY RESPONSIBILITIES:
Brand Planning
•Develop brand/category strategies in line with portfolio objectives in respect of volume, contribution and share.
•Prepare and gain approval for annual brand plans supported by expenditure budgets.
Brand Management
•Manage all aspects of brand communication.
•Brief and manage advertising and design agencies to ensure effective brand campaigns are developed, produced and implemented.
•Provide effective brand merchandising and promotional strategies that are relevant to the market.
•Develop and maintain effective working relationships with Marketing, Sales colleagues to facilitate the exchange of information and to promote commitment to and implementation of the brand strategies.
•Achieve legal and management approval for materials prior to printing/production as required
Resource Management
•Manage funds to achieve delivery of agreed brand activities within agreed budgets and timings.
•Manage the delivery of marketing materials as required to Sales colleagues to aid execution of brand activities in accounts and field.
•Adopt a Risk Management approach to his / her role & responsibilities consistent with the regulation of Vietnam
Information Management
•Consolidate consumer and brand performance data with insights and recommendations to the Head of MKT, colleagues, and senior management.

Yêu cầu công việc


•University Degree qualified in a Sales/ Marketing discipline
•More than 3 years experiences in Brand, preferably in the FMCG industry.
•Brand planning, Project Coordination and Budget Management skills
•Intermediate understanding/experience in Product and Manufacturing Knowledge, understanding of Consumer Research & experience in using marketing tools including consumer awareness /Trial, procurement and logistic processes
•Good inter-personal and communication skills (English & Vietnamese)

Quyền lợi

  • Attractive package, 13th month salary & yearly performance bonus
  • Health insurance
  • Training

Cập nhật gần nhất lúc: 2019-08-10 00:34:25

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin SENIOR BRAND MANAGER - Mã tin đăng: 795696. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: KCN Việt Nam Singapore , Bình Dương , Viet Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing / Truyền thông / Quảng cáo, Hàng tiêu dùng
Cấp bậc
Trưởng/Phó Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
05/09/2019
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây