Senior Client Engagement - HCM - TA050

NGÂN HÀNG TMCP VIỆT NAM THỊNH VƯỢNG (VPBANK)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 4 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Customer Insight Analysis:

Propose strategies to develop services and products that cater to the needs of high- net- worth customer segments.
Conduct in- depth research on the behaviors, needs, and trends of priority customers through online surveys, customer data, and market research.

Multi- channel Customer Communication:

Collaborate with relevant departments to create content and visuals that resonate with the priority customer segment, implement and monitor performance, report results, and propose improvement solutions.
Develop and execute multi- channel communication plans, including direct marketing (traditional and digital), direct sales channels, cross- platform advertising, and press releases, tailored to specific priority customer programs.
Manage and control brand image through direct content, mobile banking apps, websites, branch networks, and nationwide Priority Customer Centers.

Digitalization of Priority Customer Services:

Develop and implement a digital customer journey for banking services to enhance the priority customer experience through various transaction and online communication channels.
Propose improvements to the customer experience and digital solutions to enhance service quality.

Customer Experience Management at Events:

Implement plans to internal units and oversee the execution of customer care activities before, during, and after events.
Develop customer experience scenarios for offline and online events.

Annual Priority Customer Care Programs:

Implement and control the quality of program activities.
Conduct customer experience surveys and evaluate implementation results.
Develop a budget plan, ideate activities, and determine annual priority customer gifts.

Yêu cầu công việc

Skills in market analysis, customer insight, and strategy development.
Excellent communication, self- learning, project management, and teamwork skill
At least 3- 5 years of experience in banking, digital marketing, or high- net- worth customer management.
In- depth understanding of digital trends in the finance and banking industry.
Experience in implementing digital marketing campaigns and managing high- net- worth customer segments.
Bachelor&039;s degree in Marketing, Business Administration, Finance, or related fields.

Benefits

Competitive salary
13th month salary, year- end bonus… (following Bank‘s policy)
16 annual leave days.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-20 19:35:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Senior Client Engagement - HCM - TA050 - Mã tin đăng: 4663610. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 10000+ nhân viên
Trụ sở: 89 Láng Hạ, Đống Đa, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 4 Năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây