Senior Customer Relations Executive

CÔNG TY CỔ PHẦN MAX EDUCATION
Mức lương
11 - 18 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Customer Relationship Management & Business Development (80%)

Client Consultancy: Provide expert guidance on course selection and education planning, serving as a trusted advisor to clients (training will be provided).
Business Development:- Identify and engage with corporate and organizational clients to explore partnership opportunities.- Acquire new clients through marketing campaigns, personal networking, and referrals.
Customer Portfolio Management: Manage a portfolio of 50+ customers, including alumni, existing, and prospective clients, to understand their needs and provide tailored solutions.
Client Engagement & Communication:- Maintain ongoing communication with customers across multiple channels (in- person, phone, email, online platforms).- Strengthen long- term relationships by ensuring exceptional customer experiences.

Sales & Revenue Growth:
- Achieve growth and hit sales targets
- Support the achievement of company sales targets by proactively driving customer engagement and closing deals.

Team Coordination & Leadership (10%)

Sales Performance & Reporting:- Track sales progress, revenue, and customer satisfaction metrics.- Provide reports and insights to management on market trends and customer feedback.
Process Improvement: Identify opportunities to optimize sales processes and enhance customer interactions.
Coaching & Training: Jointly mentoring junior team members in customer service, sales techniques, and relationship management.
Collaboration with Internal Teams: Work closely with Marketing, and Customer Experience teams to improve customer engagement strategies.

Marketing & Event Support (10%)

Support promotional campaigns and engagement activities targeting students, parents, and corporate clients.
Collect and analyze customer feedback to improve marketing strategies.

Yêu cầu công việc

Able to develop positive rapport with students and parents.
Team leadership or mentoring experience is a plus.
Comfortable working with CRM systems and data- driven decision- making.
Strong communication and negotiation skills to engage with different stakeholders.
A strong plus for candidates with experience/knowledge of the US & UK education system.
Self- motivation, and a strong sense of responsibility.
Proven track record of client relationship management and sales achievement.
2+ years of experience in customer relations, sales, or business development (experience in education/training services is a plus).

Quyền lợi

Dynamic and professional working environment.
Training and professional skills development.
Team- building, training, and bonding activities according to company regulations.
Working hours: flexible shifts, no more than 40 hours/week, and one- day work from home
Competitive salary 12- 18 millions VND/month + bonus based on personal sale revenue.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-05 06:50:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
26/10/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
2
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Senior Customer Relations Executive - Mã tin đăng: 5311746. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN MAX EDUCATION

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây