Senior Customer Service Manager

CXO SEARCH
Mức lương
negotiable
Địa điểm làm việc
Ho Chi Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
5 years
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Accomplishes information systems and organization mission by completing related results as needed.

  • Improve customer service quality result by studying, evaluating and re-designing processes; establishing and communicating service metrics; monitoring and analyzing results; implementing changes.

  • Keeping ahead of developments in customer service by reading relevant journals, going to meetings and attending courses.

  • Meet customer service financial objectives by forecasting requirements; preparing an annual budget; scheduling expenditures; analyzing variances; initiating corrective actions.

  • Maximize customer operational performance by providing help desk resources and advice; resolving problems; disseminating advisories and warnings; detecting and diagnosing network problems.

  • Update job knowledge by participating in educational opportunities; reading professional publications; maintaining personal networks; participating in professional organizations.

  • Leading and supervising the team of customer service staff

  • Learning about products and services and keeping up to date with changes

  • Determine customer service requirements by maintaining contact with customers; visiting operational environments; conducting surveys; benchmarking best practices; analyzing information and applications.

  • Achieve customer service objectives by contributing customer service information and recommendations to strategic plans and reviews, preparing and completing action plans; implementing customer service standards; resolving problems; completing audits; identifying customer-service standards; identifying customer service trends; determining system improvements; implementing change.

Yêu cầu công việc

  • 05 years working experience in Industrial environment.

  • Bachelors Degree

  • High level of written and spoken English

  • Leadership development

  • Good at Process Improvement, Developing Standards

Cập nhật gần nhất lúc: 2019-11-09 02:00:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Senior Customer Service Manager - Mã tin đăng: 711563. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CXO SEARCH

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
5 years
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/08/2019
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây