Senior Director of Customer Experience Management

ABBANK - NGÂN HÀNG TMCP AN BÌNH
Mức lương
thương lượng
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Manages the Service Call Centre, ensuring customer service levels are kept above industry benchmarks. Further, the role ensures the right protocols/procedures for front-line facing employees to enhance the customer experience;
- Develops modern methods and channels of communicating with customers and collecting feedback;
- Manages customer communication touchpoints including but not limited to service & customer information emails, app communications;
- Design and implement a customer journey process, including but not limited to user-flow, user interfaces, product support processes, and internal organization processes to deliver a best-in-class customer experience;
- Creates a methodology and manage the center of competence for developing customer experience in digital channels and implements it in use with other parts of the digital team, as well as related business lines of the bank and related departments Manages the ongoing synthesis of relevant Customer data, business analytics and intelligence, to increase effectiveness and efficiency, vision and principles and uplift CX and Customer Loyalty;
- Manages all user experience, working with Product, IT, Ops to ensure simplicity of all front-end design, and that the customer is at the heart of all design;
- Responsible to deliver target NPS of digital products, services and channels;
- Designs and develops best in class digital customer experiences across all technology-driven interfaces;
- Deliver the system of Voice of Customer (VOC) and collect the feedback, analyzed, prioritize and divide to the business requirements, put into priority and deliver to customer;

Yêu cầu công việc

- Has strong methodology “How we can do it”;
- English proficiency at the intermediate level;
- Has proven track-record to deliver best-in-class customer experience in digital channels and with digital products;
- Has experience to work in similar positions as Head of UXUI, Head of customer success, Head of call center for Digital business or eCommerce platform more than 5 years;
- Be capable to build the direction from scratch, explain and deliver “Why we have to do it on that way?”;

Quyền lợi

Mức lương phù hợp với năng lực

Các chế độ, phúc lợi, phụ cấp như: BHYT, BHXH, BH thất nghiệp, thưởng lễ tết, ....

Môi trường minh bạch, đồng nghiệp nhiệt tình, năng động, lộ trình thăng tiến rõ ràng

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-07-30 12:32:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Senior Director of Customer Experience Management - Mã tin đăng: 2907812. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

ABBANK - NGÂN HÀNG TMCP AN BÌNH

Quy mô: Trên 300 người
Trụ sở: 170 Hai Bà Trưng, Phường Đa Kao, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
IT - Phần mềm, Ngân hàng, Tài chính/Đầu tư
Cấp bậc
Giám Đốc Và Cấp Cao Hơn
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
21/08/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây