Senior Expert, Business Customer Segmentation and CVP

NGÂN HÀNG TMCP KỸ THƯƠNG VIỆT NAM - TECHCOMBANK
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 8 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Job Purpose
The job holder support management for the effectiveness of assigned customer portfolio
Key Accountabilities (1)
Customer and Industry Insights
- Conduct research, in- depth interview, survey, focus group meetings to understand the characteristics and demands of customers as well as validate CVP/offerings with customers
- Support RM in BCA writing on industry and market sentiment
- Participate in multi- functional workstreams as subject matter expert for credit orientation, provide insights for products and solutions development, improvement of sales and service channels, strengthen risk management requirements
- Embed clear CVP communication, sales pitch book / playbook across channels
- Design and deploy offerings and CVP/ business orientation at sector/activities, sub- segment, and/or partnerships level through conducting thorough understanding of customer needs and competitive landscape and market trend for acquisition, deepening and retention of customers
- Collaborate with related teams for sector level / value chain CVP design and deployment
Key Accountabilities (2)
Leads Generation và Management
- Generate new- to- bank (NTB) leads with suitable CVP/offering for frontline through developing relationships with associations, industrial zones / economic zones authorities, and embed CVP for partnership and value chain customers
- Leverage MM/USME segment value chain and generate leads for SME/MSME segment
Key Accountabilities (3)
Key Relationships- Direct Manager
Head of Function; Director, Business Segment; Senior Manager, Business Segment
Key Relationships- Direct Reports
N/A
Key Relationships- Internal Stakeholders
Other units in division, other units in TCB
Key Relationships- External Stakeholders
Customers, organizations, business associations, state agencies (GSO, tax authorities ...)

Yêu cầu công việc

Success Profile- Qualification and Experiences
- Minimum 8 years in the position related to financial analysis / credit / market research, marketing of finance and banking
- Mimimum TOEIC 650 or equivalent
- Priority to have a master&039;s degree or higher
- Prioritize work experience related to corporate customers
- Bachelor&039;s degree in Economics / Finance / Banking / Marketing / Business Administration

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-19 08:05:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
18/10/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 8 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Senior Expert, Business Customer Segmentation and CVP - Mã tin đăng: 5280630. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

NGÂN HÀNG TMCP KỸ THƯƠNG VIỆT NAM - TECHCOMBANK

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Senior expert tại tỉnh/thành