Senior Expert, IT Services

TECHCOMBANK
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
10 - 12 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job Purpose
- The job holder responsible for user support: Directly support users in daily activities, ensuring users&039; problems are handled as quickly as possible, meeting their business needs.
- The job holder responsible for system operation: Directly perform monitoring, operation, and troubleshooting activities of technology infrastructure systems, ensuring stable, safe and highlyavailable systems. Deploying technical solutions according to the right process to ensure service quality, providing a quality infrastructure foundation for the operation of upper- layer technologyservices.
Key Accountabilities
Responsibilities in system operation:
- Participate in troubleshooting, problems of systems in >= 3 different arrays
- Make a work diary, periodically analyze, synthesize reports and propose optimal solutions to higher management levels.
- Monitor and report the daily operation of the system. (healthy daily checklist)
- Planning and coordinating with members to fully implement the goals of the group and department
- Perform special operations as required.
Responsibilities in user support:
- Support advanced level (level 3) according to change management process, incident management
Responsibilities in research and training:
- Consult other technical staff when needed.
- Technology and technical training for other employees.
- Research new technologies and techniques.
Other responsibilities:
- Perform other related tasks as requested by the Board of Directors.
- Participate in technology risk handling as assigned
- Coordinate departments in Technology Support and Operation, in Technology Division to implement projects, operate and deploy optimal upgrades in DC, DR and the region
- In- depth research and implementation of technology solutions to optimize the system
- Train, guide work and share knowledge in specialized fields for members of the department.

Yêu cầu công việc

Qualifications
- University degree or higher, majoring in IT or electronics and telecommunications
Work Experience
- Have worked in the related field for at least 12 years
- At least 10 years in management position
Foreign language
- English, level 3 (TOEIC = 650- 699) / according to TCB&039;s regulations in each period
Other requirements
- In- depth knowledge of at least 2 areas other than the specialized one (e.g. servers, networks, storage systems, databases, etc.)
- Mastering server technology and common operating systems or network technologies. Understand the functional components in a large server infrastructure system or a large network system
- In- depth knowledge of server solutions or network solutions

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-11 15:10:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Senior Expert, IT Services - Mã tin đăng: 4351168. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 191 Bà Triệu, Hai Ba Trung, Ha Noi

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
10 - 12 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
23/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây