Senior Leasing

CÔNG TY TNHH CBRE (VIỆT NAM)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

With supervisor&039;s direction, secures new and expanded business opportunities through prospecting, networking, relationship building, and selling additional CBRE services to current client base.
− Prepares Request for Proposals (RFP) and reviews RFP responses. Analyzes data and prepares real estate reports on average asking rents, tenants in the market, historical data, and market comparisons. Work is subject to supervisory review.
− Maintains accurate and up- to- date information in company databases.
− Assists attorneys in preparing real estate contracts such as deeds, leases, and mortgages. Participates in contract negotiations and due diligence.
− Other duties may be assigned.
− Prepares offers, term sheets, and lease amendments under direct supervision.
− Engages in local business community and charitable events, as well as industry and professional associations for the purpose of creating new contacts and generating new business.
− Drafts correspondence to existing and prospective clients. Gathers, prepares, and distributes marketing materials. Work is subject to supervisory review.
− Gathers and coordinates materials necessary for transactions such as listing agreements, commission agreements, leases, and sales agreements.
− Accompanies prospective clients to property sites to discuss property features, leasing rates, and terms.
− Grasps needs of tenants and landlords and provides them with pertinent information on leasing availability, current market conditions, and property values.
− Maintains current knowledge of market conditions, property values, and legislation that may affect the real estate industry.
− Compiles property data for clients, such as tenant surveys, summary reports, maps, status updates, and presentations for listing or tenant representative assignments.
- Excellent written and verbal communication skills. Strong organizational and analytical skills. Ability to provide efficient, timely, reliable and courteous service to customers. Ability to effectively present information.
- Bachelor&039;s degree (BA/BS) from four- year college or university. Minimum of 2 year prior sales experience.
− Intermediate skills with Microsoft Office Suite.
− Basic knowledge of real estate and business practices.
− Requires knowledge of financial terms and principles. Ability to calculate intermediate figures such as percentages, discounts, and/or commissions. Conducts basic financial analysis.
− Ability to comprehend, analyze, and interpret documents. Ability to solve problems involving several options in situations. Requires intermediate analytical and quantitative skills.
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 Năm
Ngành nghề: Tư vấn, Dịch vụ khách hàng, Bất động sản
Cấp bậc: Trưởng nhóm / Giám sát
Địa điểm: Hồ Chí Minh

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
- Excellent written and verbal communication skills. Strong organizational and analytical skills. Ability to provide efficient, timely, reliable and courteous service to customers. Ability to effectively present information.
- Bachelor&039;s degree (BA/BS) from four- year college or university. Minimum of 2 year prior sales experience.
− Intermediate skills with Microsoft Office Suite.
− Basic knowledge of real estate and business practices.
− Ability to comprehend, analyze, and interpret documents. Ability to solve problems involving several options in situations. Requires intermediate analytical and quantitative skills.
− Requires knowledge of financial terms and principles. Ability to calculate intermediate figures such as percentages, discounts, and/or commissions. Conducts basic financial analysis.

Quyền lợi

- Nghỉ phép năm
- Đào tạo
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Tăng lương
- Chăm sóc sức khỏe
- Công tác phí
- Laptop
- Chế độ thưởng
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-06 04:30:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Senior Leasing - Mã tin đăng: 4862227. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: unit 1201, lầu 12, toà nhà Mê Linh Point Tower, số 2 Ngô Đức Kế, p Bến Nghé, q1, TPHCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 năm
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Full-time
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
09/01/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây