Senior Officer - ITSM Development and Incident Support

TYME
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Thủ Đức, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Join our forward- thinking and innovative ITSM team. We are seeking a dedicated ITSM Development and Incident Support Senior Officer to enhance our service management processes and provide exceptional incident support to multi countries in the digital banking industry.
Responsibilities:

Participate in the continuous improvement of ITSM strategies and methodologies.
Serve as the initial point of contact for incident response and resolution, ensuring high- quality support and minimal disruption while adhering to our Service Level Agreement (SLA) commitments to our clients.
Join the incident management team to analyze incident trends, identify underlying issues, and recommend improvements to prevent future occurrences across product portfolio teams.
Provide training and guidance to users on ITSM tools and best practices.
Create and maintain documentation for ITSM processes, procedures, and configurations.
Assist ITSM Lead to design, develop, configure, and maintain ITSM tools and modules, including incident, problem, service and change management including integration with other tooling systems.

Yêu cầu công việc

Yêu cầu công việc

Proficiency in using integration and automation tools
Strong understanding of ITIL service management framework.
Excellent problem- solving skills and the ability to work under pressure.
Experience with ITSM tools such as ServiceNow, JSM (Atlassian is an advantage), or similar platforms.
ITIL certification is preferred.
Strong communication and collaboration skills.
Minimum of 2 years of experience in ITSM development and incident management.
Bachelor’s degree in computer science, Information Technology, or related field.

Quyền lợi

Tại sao bạn sẽ yêu thích làm việc tại đây

Overseas travel opportunities for training and working related
Full benefits and salary rank during probation
15- day annual leave+ 3- day sick leave + 1 birthday leave + 1 Christmas leave
13th month salary pro- rata
Insurances as Vietnamese labor law and premium health care for you and your family without seniority compulsory
Internal Hackathons and company’s events (team building, coffee run, blue card…)
SMART goals and clear career opportunities (technical seminar, conference, and career talk) – we focus on your development
Meal and parking allowance are covered by the company
Work- life balance 40- hr per week from Mon to Fri
Values- driven, international working environment, and agile culture
Performance bonus up to 2 months

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-10 00:50:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Senior Officer - ITSM Development and Incident Support - Mã tin đăng: 4549340. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Senior officer

TYME

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Phát triển thị trường
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
27/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây