Senior Planner

METUB NETWORK
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 2, Thủ Đức, Hồ Chí Minh; Cầu Giấy, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

About MMusic:
MMusic is pioneering the future of Vietnamese music and content on the global stage.
We are an ecosystem of services and content platforms tailor made for the young generation.
We aim to foster a creative community for GenZ, facilitate brand connections with younger audiences, and ultimately, build a cultural hub that celebrates individual and collective growth.
Key Responsibilities
Lead in overall integrated marketing and communications strategy of assigned client business:
Analyze market data, consumer feedback and survey responses to develop a marketing and communication plan
Brand positioning, which involves defining the benefits the target audience thinks of when they hear the brand&039;s name
Research current market trends and predicting future trends that might affect the product or service&039;s success
Create buyer personas, which are descriptions of the company&039;s ideal customer that include their age, lifestyle, personality, goals, needs and challenges
Oversee the production of all brand creative from a strategic standpoint—advertisements, presentations, sales sheets, social media campaigns, blogs, testimonials—and ensuring they have a consistent tone and message and are aligned to strategic and
communication objectives
Create brand stories that tell consumers about a product or service and try to form an emotional connection with them
Do audits every year or two to assess the brand&039;s status in the market and ways to strengthen it
Rebrand existing products or services
Perform target audience research
Overseeing social media scope and developing social strategy.
Provide actionable insights for campaign, content or product ideation, design and implementation to the client business.
Create brand architecture, which includes the logo, messaging, creative materials and marketing campaigns
Ensure strong collaborative relationships within the team members and
Always apply analytical rigor and fact- based reasoning to marketing proposals
quality of thinking and ideas applied to the client business.
externally with key agency and client partners to consistently elevate the
Actively grow the abilities and skill of assigned support staff through training programs, mentorship and hands- on learning.
Create a positive environment of personal and professional growth for
department members to encourage loyalty, openness of opinion and constant curiosity and learning.
Qualifications
● At least 5 years of work experience in management consulting, market research or advertising.
● FMCG industry experience is a plus.
● Capable of packaging and presenting analytical findings, and effectively communicating complex concepts to both Client and internal teams in an easy- to- understand manner.
● Bachelor&039;s degree in Business, Marketing, Communications or other relevant discipline
● Proficient in Microsoft Excel for data analysis and visualization.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-14 11:35:07

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Senior Planner - Mã tin đăng: 4710699. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Senior planner

Quy mô: Dưới 10
Trụ sở: 195 Dien Bien Phu, Binh Thanh, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tổ chức sự kiện - Quà tặng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
27/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây