Senior Quality Assurance - QA HCM (Call Center/BPO - English Fluent - Offer Up To 24M)

CÔNG TY TNHH ITECHWX
Mức lương
24 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Provide training & coaching for delivery team when needed
Make recovery call for risky cases to minimize high- risk cases to drive CSAT.
Other tasks assigned by line manager.
Quality Analyses: Produce all quality analysis information required to maintain the performance at level of target required (statistical, affinity, Drivers, Attributes, etc.) Maintain strong program knowledge base; basic understanding of client products, services and/or program strategies.
Regularly review the backlog of agents to find out potential compliance issues/case handling issues/process issues, report to leadership team in a timely manner.
Provides accurate and timely reports on a daily, monthly, month- to- date and year- to- date rolling basis on call quality, productivity, availability, and other key metrics as determined.

Key measure:

Knowledge of key principles of quality management distributed in the organization
A common quality language regarding processes and improvements used in the organization
Ability to adapt to changes
Proactive collaboration with management team
Successful implementation of process improvements
Effective communication between departments

Yêu cầu công việc

Have at least 1 year of experience in QA in BPO, Contact center industry
Fluent in English
Disciplined and highly motivated to motivate and encourage the team for improvement
Having sound judgement, fair and sensible
Excellent oral, written, and interpersonal communication skills
Demonstrated problem- solving skills, strategic and analytical capabilities
Strong determination for KPI achievement
Having experience/background in IT, Tech Support, high- tech projects is a big plus.
Experience in managing quality performance targets desired

Working schedule: Rotating Dayshift (6AM- 10PM)

9 hours/day (including 1- hour break), 5 days/week (2 non- fixed days off)
Any shift or schedulechanges will be notified by the manager
Holiday shifts will be registered in advance

Quyền lợi

An employee who works at night (10 PM- 6 AM) will be paid an additional amount of 30% of the normal salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance.
20 days leave (12 days of annualleave and 8 days of sick leave)
Salary at 100% duringthe probationary period.
Full workequipment will be provided.
90% contribution of the gross salary to social insurance.
Activities: Birthday party, Employee engagement activities.
Competitive Salary up to 24.000.000 VND Gross
Annual Health Checkupfor employees who have workedfor at least 6 monthsfrom the date of signing the official labor contract.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-27 19:35:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
11/09/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Senior Quality Assurance - QA HCM (Call Center/BPO - English Fluent - Offer Up To 24M) - Mã tin đăng: 5217627. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH ITECHWX

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 12, Opal Tower, 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh, TP. HCM

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Senior quality assurance tại tỉnh/thành