Senior Quantitative Research Analyst

CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ DI ĐỘNG TRỰC TUYẾN
Mức lương
thương lượng month
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh , Quận 7
Kinh nghiệm yêu cầu
2-5 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


- Key member of the Customer Insights team – MBI
- Design, execute, and analyze surveys to derive insights into product and brand perception, market size and composition, and enterprise customer behavior
- Develop cohesive measurement strategies and methodologies to drive product and business decision-making
- Design and manage tracking surveys, e.g. brand health, competitive NPS
- Work closely with cross-functional partners in product, design, data science, marketing, and business unit to identify and close gaps in our understanding of MoMo’s current customers and potential market
- Communicate results and recommendations in compelling and creative ways
- Design, Build & Improve Internal Research Platform
- Required to provide to both qualitative & quantitative projects as well.


Yêu cầu công việc


* Must have
- Start-up Spirit
- Moderating capabilities, including strong ability to relate to people at all levels and an effective/flexible communication style
- Conduct in-house market research - Determine and align the capacity of the group to conduct researches in-house (includes pooling of field interviewers/ in-house researches)
- Good data/ insights analysis / interpretation skills
- Good project management skills; proven ability to cope with multiple projects and proven ability of good time management.
- Prepare survey prerequisites and logistics, such as discussion guide, vendor contacts, questionnaire, show cards, code book, tab sheet, etc. for in-house projects.
* Nice-to-have
- Proficient with a variety of statistical analysis methods such as Regression, Logistic regression, decision trees, Time series forecasting methods, etc.
- Proficient in Oracle, SQL Server or other SQL-based platforms
- Proficient in SPSS, R/R Studio or other statistical analysis software
- At least 3 years of experience in relevant marketing or quantitative market research areas, work experience in a Market Research Agency is preferred
- Good attitude and ability to work independently, as well as part of a team
- Detail oriented and quality driven
- Good knowledge of marketing principles and concepts


Cập nhật gần nhất lúc: 2020-05-25 15:30:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Senior Quantitative Research Analyst - Mã tin đăng: 1334783. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Lầu M, Toà nhà Petroland, 12 Tân Trào, P. Tân Phú, Q.7, Tp. Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
CNTT - Phần mềm, Tài chính / Đầu tư
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2-5 năm
Trình độ yêu cầu
cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
24/06/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây