CÔNG TY TNHH QUẢNG CÁO TRUYỀN THÔNG OMNI
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Market Research & Analysis:

Analyze customer data, consumer behavior, and relevant information to identify opportunities for strategic development.
Conduct market research to understand trends, customer needs, and competitor activities.

· Develop Communication Strategies:

Develop communication frameworks with a high sense of practicality for execution.
Set viable objectives and KPIs, and recommend/develop measurement methodology against all briefs.
Develop integrated marketing strategies that align with the client&039;s business objectives and market conditions.
Define key message, select the appropriate communication channels to achieve the highest impact.

· Participate in Creative Ideation:

Draft creative briefs to guide the creative team on strategy and campaign objectives.
Generate breakthrough creative ideas that differentiate the brand and capture the attention of the target audience.
Directly participate in the creative ideation process, contributing concepts and shaping the direction of creative projects.

· Propose and Present:

Persuasively present communication strategies, creative concepts, and implementation plans.
Develop and present strategic proposals and creative ideas to clients.

· Collaborate & Execute Campaigns:

Collaborate with media partners and internal teams (creative, digital, media) to ensure effective implementation of strategies.
Monitor, evaluate, and adjust campaigns during execution to ensure the strategy is effectively implemented across all channels.

· Evaluate & Report:

Report campaign performance and provide recommendations for improvement or future development.
Assess campaign outcomes, measure the effectiveness of creative ideas, and communication strategies.

· Research & Development:

Research new initiatives and apply this knowledge to optimize strategies and creative ideas.
Continuously update with the latest trends in communication and marketing to drive creativity and enhance strategies.

Yêu cầu công việc

Knowledge & Experience:

3- 5 years of experience in strategy, creativity, communication, or marketing, particularly in an agency environment.
Bachelor&039;s degree in Marketing, Business Administration, or related fields.

Skills:

Effective teamwork, project management, and communication skills.
Excellent writing and presentation skills.
Strong market research and analytical skills.
Sharp creative thinking and strategic planning abilities.

Personality:

Dynamic, creative, and willing to face challenges.
Passionate about communication and marketing, with a desire to create impactful creative works.

Quyền lợi

Salary & Benefits

Salary: Negotiable based on experience and capability.
Bonuses: Fixed 13th- month salary bonus.
Salary Review: Annual salary review based on performance.
Insurance: Full social insurance, unemployment insurance, health insurance, and union benefits as per state regulations.
Work Environment: A youthful, dynamic, and experienced team that is passionate and dedicated to their work.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-22 11:40:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4581222. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH QUẢNG CÁO TRUYỀN THÔNG OMNI

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tổ chức sự kiện - Quà tặng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 năm
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
27/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây