WALL STREET ENGLISH
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 4 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Deliver individual target:

Achieve assigned targets in terms of calls, bookings, shows and contracts by complying to the TMK script provided by the TMK management

Record the customer’s personal information accurately, including marketing information in a computer system (Hubspot).

Consistently follow up with prospect by warm calling to continuously exceed KPIs

Provide guidance for prospect when come WSE center

Enquire and capture prospects referrals as per TMK function guidelines

Identify sales opportunities efficiently and effectively present key features and benefits of WSE products to prospects by complying to the TMK script

Ensure calls are carried out on time and without becoming distracted

Display excellent communication and rapport- building skills conveying a courteous and professional impression and a conversational quality to their presentations

Compliance with Company Policies:

Ensure strictly adhere to call center&039;s discipline and guidelines

Ensure company policies, working procedures, and the use of systems & telephone are always adhered to

Attend training and coaching sessions that are organized for the role.

Yêu cầu công việc

Persistent and results- oriented
Good pace, pitch and tone and the ability to be natural and conversational (not come across as scripted or stilted)
Excellent communication and rapport building skills conveying a courteous and professional impression and a conversational quality to their presentations
Ability to show empathy to assist prospects in an efficient and friendly manner
Strong belief that you can achieve result whatever who you are calling
Structured in the handling of information collection while engaging with prospects
Ability to pose insightful and engaging questions to understand the customer’s requirements and excellent listening skills once the prospect answers questions
Working knowledge of relevant computer programs (e.g. CRM software) and telephone systems
Patient and able to handle customer rejection

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-23 11:15:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4587122. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 21 Le Quy Don, District 3, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 4 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây