Service Assistant

CÔNG TY TNHH ISHIDA VIỆT NAM
Mức lương
12 - 16 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Position Purpose:

- Assist all projects of Service Department.
- Make an effort in response to customer demands and ensure high levels of customer satisfaction through excellent sales service.

Job responsibilities:

Order Management:
- Make monthly / annual work reports.
- Follow up and update production status and delivery schedule to customers.
- Process and follow up on all orders as necessary.
Customer service:
- Receive all inquiries from customers and cooperate with Service Department to take action.
- Reports troubleshooting cases to Service Center of mother company in Japan.
Document Creation & Control:
- Prepare quotations, contracts, purchase orders and other documents assigned by Service Department.
- Keep & archive all documents of each projects in order.
Accounts Payable Management:
- Monitor accounts payable on time & discuss payment terms with superiors.
Stock Inventory:
- Balance the amount of inventory and regularly order parts for stock monthly.
- Be involved in stock control and management and prepare monthly inventory report.
Others:
​- Cooperate with Service department and related departments properly & timely with a focus on customer satisfaction.
- Visit customers with Service Department and support translation if needed
- Cooperate with Sales & Engineering Department to prepare events & exhibitions.
- Do other tasks upon request.

Yêu cầu công việc

- From 25 to 35 years old (female / male)
- Have experience working with detail- oriented office work.
- Proficient in either English. Japanese is a plus.
- Proficient in data management skills on Excel or other tools.
- At least 2 years working in customer service or the same position: customer inquiries, customer care & consulting.
- University or above. Major related to Economics, Business Administration, Commerce, etc. is preferred.
- Proficient level of computer skills including MS Word, Excel, Power Point.
- High organization skills and ability to manage a number of projects at the same time.
- Have good business manner and work hard.
- Able to work overtime.

Quyền lợi

- Company trip and team building.
- Attractive and competitive salary range.
- Current and expected salary must be mentioned in CV.
- Full benefits & SHUI in accordance with Labor Code.
- Annual salary review.
- Soft skills and professional development training.
- Up to 14 paid leave days.
- Long- term rewards for more than 5 years of employment.
- Professional and international working environment.
- Annual health check- up and health insurance packages.
- Special event benefits: marriage, birth, gift on Lunar New Year, etc.
- Performance- based bonuses twice per year.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-02 20:55:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Service Assistant - Mã tin đăng: 4927301. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH ISHIDA VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/01/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây