Service Center Attendant (Reception/Operator)

HOLIDAYS INFINITY PHÚ QUỐC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

* SCOPE OF WORKS
Communicate via phone clearly, distinctly, and with a friendly, courteous tone. Uses listening skills to putcallers at ease and obtains accurate, completeinformation. Answers incoming calls and directs themto guest rooms through the telephone console or tohotel personnel or departments.
Takes and distributes messages for guests; provides information on guest services and answers guest’sinquiries to response all guest’s requests at hotel.
* DUTIES AND RESPONSIBILITIES
- Logs all wake- up call requests and performs wake[1]up call services.
- Directs call to guest rooms, staff, or departments through the switchboard.
- To be fully aware of and adhere of health and safety, fire and bomb threat procedures.
- Understand the procedure to proceed when an emergency call is required.
- Following telephone etiquette.
- Answers incoming calls.
- Understand the telephone operator board
- Must be polite and courteous while answering the phone.
- Trains or assists with training new telephone operators in performance of job duties.
- Assists in reporting telephone equipment or service complaints and problems.
- Keep records of incoming and outgoing calls
- Places outgoing calls.
- Perform any other duties as assigned by the Management;
- Provides information about hotel services to guests.
- Receives guest messages and deliver the same to the guest.
- Update directory information on the front office software.
* BENEFITS:
- Opportunities for training & career development at Hotels;
- Extremely competitive incomes & incentives;
- All devices and tools are supported and tools are protected during work
- Provided with PVI Health Insurance package
- Have the opportunity to rotate job positions according to your wishes
- Professional and classy working environment.
- Accommodation support for Land/Remote staff
- Working time: 48 hours per week
- Fully paid insurance regimes: social insurance, health insurance, unemployment insurance, health insurance
- Free annual check- up at VinMec International General Hospital
- Allowance for meals and accommodation: 3 million VND/month

Yêu cầu công việc

* QUALIFICATIONS/ EXPERIENCE
- Outstanding verbal and written communications skills in English, additional foreign language is aplus;
- A minimum of 01- year experience in a similar role, preferably in the luxury and upscale settings;
- Outstanding interpersonal, communication skills at all levels, socially articulate in a business sense;
- Pro- active with a passion for luxury hospitality;
- Level of Education: Bachelor (Foreign Language, Hospitality Management);
* OTHER SKILL REQUIREMENTS
- Computer: Excel, Word, PowerPoint, Outlook
- Skills: Negotiation, Problem Solving, Time Management, Customer Service;
- Strong organizational skills with outstanding attention to detail.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 10:58:31

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Service Center Attendant (Reception/Operator) - Mã tin đăng: 3979332. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HOLIDAYS INFINITY PHÚ QUỐC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian tạm thời
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
02/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây