Service Engineer

CÔNG TY TNHH ISHIDA VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Position Purpose:
- Provide effective technical service to customers including installation, troubleshooting, maintenance, calibration, training, etc.
Technical Support:
- Make recommendations for upgrades, service or repairs and perform maintenance on equipment/machines.
- Conduct training on how to use equipment/machines to customers or how to do operation, maintenance, etc.
- Probe the causes of malfunction to equipment/machines & liaise with customers in order to find a solution.
- Summarize daily experience in order to propose to superiors/advise subordinates.
- Attend ongoing training events sponsored by company or machine manufacturers to stay up- to- date on the latest technology and repair options.
- Establish relationship with customers by providing excellent customer service, listen carefully to customers&039; concerns and address issues through after- service.
- Periodically inspect equipment/machines.
- Set up & install equipment/machines from the start until completing the commissioning.
Others:
- Do tasks assigned by the company & department.
- Communicate & contact direct- sales partners, distributors.
- Cooperate with affiliated departments properly & timely with a focus on customer satisfaction.

Yêu cầu công việc

- Able to do multi- task activities with shifting priorities.
- Have a good business manner and work hard.
- At least 1 year working in same position.
- Able work overtime on weekdays and weekends.
- University or above, bachelor&039;s degree in Electronics, Mechatronics, Automation or related fields.
- Able to work productively in a high pressure environment.
- CV must be written in English or Japanese.
- Proficient level of computer skills including MS Word, Excel, Power Point.
- High proactivity & mobility, management, teamwork spirit, communication, high problem- solving skill.
- From 22 to 28 years old.
- Proficient in either English or Japanese (Business level).
- Willing to travel on business trips in domestic & overseas.

Quyền lợi

- Soft skills & professional development training.
- Full benefits in accordance with Labor Law, Social Insurance Law.
- Professional and international working environment.- Annual health check, company trip and team building.
- Attractive and competitive salary range.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-18 03:00:14

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Service Engineer - Mã tin đăng: 4297259. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH ISHIDA VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Kỹ thuật
Cấp bậc
Kỹ Sư
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
16/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây