Service Engineer

CÔNG TY TNHH ISHIDA VIỆT NAM
Mức lương
9 - 10 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Position Purpose:
- Provide effective technical service to customers including installation, troubleshooting, maintenance, calibration, training, etc.
Technical Support:
- Conduct training on how to use equipment/machines to customers or how to do operation, maintenance, etc.
- Periodically inspect equipment/machines.
- Make recommendations for upgrades, service or repairs and perform maintenance on equipment/machines.
- Probe the causes of malfunction to equipment/machines & liaise with customers in order to find a solution.
- Set up & install equipment/machines from the start until completing the commissioning.
- Establish relationship with customers by providing excellent customer service, listen carefully to customers&039; concerns and address issues through after- service.
- Summarize daily experience in order to propose to superiors/advise subordinates.
- Attend ongoing training events sponsored by company or machine manufacturers to stay up- to- date on the latest technology and repair options.
Others:
- Do tasks assigned by the company & department.
- Communicate & contact direct- sales partners, distributors.
- Cooperate with affiliated departments properly & timely with a focus on customer satisfaction.

Yêu cầu công việc

- Willing to travel on business trips in domestic & overseas.
- At least 1 year working in same position.
- Able work overtime on weekdays and weekends.
- Proficient level of computer skills including MS Word, Excel, Power Point.
- Have a good business manner and work hard.
- Able to work productively in a high pressure environment.
- CV must be written in English or Japanese.
- High proactivity & mobility, management, teamwork spirit, communication, high problem- solving skill.
- From 22 to 28 years old.
- University or above, bachelor&039;s degree in Electronics, Mechatronics, Automation or related fields.
- Proficient in either English or Japanese (Business level).
- Able to do multi- task activities with shifting priorities.

Quyền lợi

- Professional and international working environment.
- Annual health check, company trip and team building.
- Soft skills & professional development training.
- Full benefits in accordance with Labor Law, Social Insurance Law.
- Attractive and competitive salary range.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-07 17:35:18

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Service Engineer - Mã tin đăng: 4264530. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH ISHIDA VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Kỹ thuật
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
4
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
05/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây