Service Engineer

CÔNG TY TNHH JEBSEN & JESSEN (VIETNAM)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Position Summary
Provide technical services activities included of installing, servicing, repairing, maintaining equipment, parts assembly, pre- delivery inspection, commissioning, trouble- shooting technical fault of our products to ensure customer satisfaction as well as to meet required safety standards.
Key Responsibilities / Duties
Technical Support, Quality and Service Standards
Perform troubleshooting for technical faults and provide the solution to resolve the problems to ensure smooth project execution.
Conduct testing and equipment failure analysis on customers&039; equipment in order to improve and stabilize equipment performance during service tasks assigned. This includes making recommendations for solutions and parts whenever necessary.
Support part sales to clarify correct part number to quote for customer
Perform and complete all service jobs as assigned, ensuring equipment is in good condition before handing over to customer.
Work in co- operation with manager and colleagues to fulfill T&I Quality and Service Standards for satisfactory level of customer service in meeting the expectations of external customers.
Others jobs assigned by supervisor/ managers
Records and Documentation
Be responsible for recording and providing accurate and complete service reports upon completion of every service jobs or visits to administration team to follow up on warranty claim where appropriate.
Prepare and upkeep all equipment related documents in accordance with the documentation system and procedure of T&I.
EHS and Housekeeping
Maintain good housekeeping and discipline within the office premises to keep workplace clean and tidy at all times.
Act responsibly at all times to comply with the Company’s ISO/OHSAS Environment, Health and Safety (EHS) policies, procedures and work instructions.
Functional Role / Secondary Function
(Secondary role, if any, to be exercised by the jobholder)
Nil
Priorities
Driver’s license B2
Experience in golf industry
Authority
(Decisions the jobholder is authorized to make)
Nil
Dimensions
(Indicate the significant numerical data that is applicable to the position. Use current year forecasted figures)
Nil
Other Information
(Non- executive function e.g. non- executive directorship, special assignments or project you work on outside your normal work routine)
· Nil

Yêu cầu công việc

Job Specifications
Qualification
· College or Bachelor&039;s degree in Automation or related field
Experience
· At least 1 year of experience related field
Skills and Knowledge
Product Knowledge Competent knowledge
Budgeting & Reporting Entry knowledge
Behavioural Competencies
Relating & Networking
Deciding & Initiating Action Basic knowledge
Leading & Supervising Basic knowledge
Competent knowledge
Formulating Strategies & Concept
Competent knowledge
Entrepreneurial & Commercial Thinking
Competent knowledge
Adapting & Responding to Change
Competent knowledge
Adhering to Principles & Values
Competent knowledge
ACKNOWLEDGEMENT
My Immediate Superior has explained my role & responsibilities. I have fully understood the job description.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-07-23 09:55:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
15/05/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Kỹ thuật
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Service Engineer - Mã tin đăng: 5089101. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH JEBSEN & JESSEN (VIETNAM)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây