Service Manager/ Delivery Manager

DIGI-TEXX VIETNAM
Mức lương
20 - 30 triệu/tháng
Địa điểm làm việc
Quận 12, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Receive the project requirement from other Department (Business Development), do the analysis, work with other Department (Technology, HR, Finance) and propose the best solution for Customer;
- Coordinate with Technology Dept. to build the project's workflow which is productive and sufficient to both Customer
- Contact directly with Customer to verify project requirements;
- Do proposal and presentation to Customer if required;
- Do the quotation;
- Work with project management team and ensure all information be synchronized to team to run the project smoothly;
- Make plan and implement projects.
- Monitor and support the Project Team when issues raising and be responsible to solve the problems;
- Maintain the Customer's satisfaction;
- Do improvement on the project to increase the productivity;
- Mentor and build a good and available team for project scale up;
- Signing service contracts and tracking renewal in accordance with regulations;
- Coordinate with HR to recruit production staff;
- Report to and work under assignment of Operation Manager.
* Benefits:
- Participation in social insurance with 100% base salary
- Health care 24/7 insurance
- Annual leave during the probation period
- Company trip, team building
- Internal activities and clubs (year-end party, sports day, family festival, English club, men's/women's football club, ...)
- Benefits from the Union (gift for Tet holidays, birthdays, weddings, childbirth, ...)
- International working environment
- Opportunity to be promoted
* Salary & Bonus:
- Competitive salary
- 13th-month salary
- Yearly salary review
- Performance bonus

Yêu cầu công việc

- At least 2-years experiences in similar position.
- Excellent in customer service and timely communication.
- Project management experience is a strong plus.
- Ability to work independently, in group and can work under high pressure.
- Decision making skill, can analyze the information and data.
- Negotiation skills to communicate and discuss with Client about project requirements.
- Strong skills in creating project documentations, reporting, and update and monitor them.
- Knowledge and experience in data processing or information technology is a plus.
- English in advanced level (four skills).

Cập nhật gần nhất lúc: 2023-03-20 10:25:08

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Service Manager/ Delivery Manager - Mã tin đăng: 3355019. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Anna Building, Quang Trung Software City, District 12, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Quản Lý / Trưởng Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
01/01/1970
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây