Service Marketing Specialist (10-Month contract)

FORD VIETNAM LIMITED
Mức lương
2000 usd
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Main responsibilities:
- Develop Accessories and Extended Service Business products
- Dealer Interface SPOC
- Report & Sales Tracking
- Communication Plan & Promotion campaigns to create Sales and Service retention
Service Marketing Communication to improve Service image
- Develop and execute the Ford Service Brand Plan that details the marketing and sales activities of the Ford Customer Service Division
- Attend other marketing activities / projects
- Take lead in any Service Marketing/ Customer Communication projects
- Work closely with Zone Managers and other functions in preparing and implementing Service Communication
- Develop Ford Service Communication Plan to notify customers and the public about Customer Service Events that will lead to improve sales, service retention, and the overall brand image of Ford Service.
- Prepare the Annual, Quarterly and Monthly Fixed and Variable Marketing Budget, Plan and Communication Strategy.
Service Marketing Activities to promote Spare Part sale
- Work closely with Service Zone Manager to support Dealer in implementing their own service marketing events/ activities
- Work closely with Sales Zone Managers and Marketing & Sales Team to identify opportunities to maximize Variable Marketing by utilizing ancillary products in vehicle promotions.
- Develop Service Marketing Campaigns to stimulate sales of product commodities – From the Business Case Analysis to Campaign Objective Setting, Scheduling, Communication Planning (internal and external), Payment/Reimbursement, and Post- campaign Analysis
- Monthly/ Quarterly business analysis.
Compliance:
- Complete all compliance training as required by Corporate Compliance Office.
- Comply with Internal policies, Code of Conduct, procedures of the Company issued from time to time.
- Any other tasks as assigned by direct Supervisor or Head of Department based on Business&039; requirements
- Maintain & apply quality control system in working area

Quyền lợi

Premium private healthcare insurance
Laptop provided
Fixed 13th month salary and annual incentive bonus

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-04 05:20:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
26/11/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Service Marketing Specialist (10-Month contract) - Mã tin đăng: 5309422. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

FORD VIETNAM LIMITED

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây