Service Quality & Compliance Specialist (A Luxury Watch Brand)

CÔNG TY TNHH THỜI TRANG VÀ MỸ PHẨM DUY ANH
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 3, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

ROLES:· This role supports post- sale integrity, ensures service quality and helps protect the brand’s reputation.· You will act as a key connection between the boutiques and the Brand Office, responsible for verifying customer information, monitoring sales behavior, responding to client inquiries/reviews and ensuring service quality aligns with brand standards.· The main objective is to ensure that every client interactation and transaction reflects the brand’s core values of professionalism, excellence, transparency, and integrity.RESPONSIBILITIES:1. Client Follow- Up & VerificationCall or text clients ~1 week post- purchaseCheck product condition and service experienceDiscreetly confirm the buyer’s authenticityRespond to client inquiries via phone, email, and messaging platforms; acknowledge and follow up on feedback or concerns.​Monitor and respond to Google reviews and other online feedback in line with brand tone and guidelines.Weekly reports to ABM/BM2. Sales Behavior ReviewAudit/Review sales messages (Zalo, WhatsApp, iMessage) after purchase.Flag inappropriate conduct, high- pressure tactics, or duplicate clientsProvide constructive feedback summaries to ABM/BM to support improvement without harming morale.3. Document Cross- CheckMatch key sales records:- Approved vs. actual clients- System names vs. invoice namesCompile Monthly summary reportsCheck CRM data accuracy and mandatory field completion.4. Camera & In- Store Conduct MonitoringReview security footageEnsure SOP compliance and detect any suspicious in- store activityDocument and escalate any issuesSuccess in This Role Looks LikeClients feel heard and supported after purchaseSales misconduct is identified early without harming moraleService quality improves across boutiquesThe brand office gains visibility to protect standards and reputation

Yêu cầu công việc

Qualification:
· College, Bachelor’s degree or relevant certificate.
Experience:
· Experience in customer service, telesales, or quality control preferred
Skill / Competence:
· Strong attention to detail, discretion, and ethics
·Good in communication, reading both English & Vietnamese.
· Comfortable with detailed, high- volume review work
· Proficiency in MS Office
· Clear, confident phone communication

Quyền lợi

- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- Phụ cấp
- Tăng lương
- Laptop

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-06 21:35:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
17/10/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Pháp luật/ Pháp lý
Khu vực
Quận 3, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Service Quality & Compliance Specialist (A Luxury Watch Brand) - Mã tin đăng: 5249654. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH THỜI TRANG VÀ MỸ PHẨM DUY ANH

Quy mô: 25 - 50
Trụ sở: Tầng 2, Toà nhà Cornerstone, số 16 Phan Chu TRinh, Hoàn Kiếm, Hà Nội

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Service quality tại tỉnh/thành