Service Quality & Compliance Specialist (A Luxury Watch Brand)

CÔNG TY CỔ PHẦN THỜI TRANG & MỸ PHẨM DUY ANH (DAFC)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

ROLES:
· You will act as a key connection between the boutiques and the Brand Office, responsible for verifying customer information, monitoring sales behavior, responding to client inquiries/reviews and ensuring service quality aligns with brand standards.
· The main objective is to ensure that every client interactation and transaction reflects the brand’s core values of professionalism, excellence, transparency, and integrity.
· This role supports post- sale integrity, ensures service quality and helps protect the brand’s reputation.
RESPONSIBILITIES:
Client Follow- Up & Verification

Discreetly confirm the buyer’s authenticity
Respond to client inquiries via phone, email, and messaging platforms; acknowledge and follow up on feedback or concerns.
Call or text clients ~1 week post- purchase
Check product condition and service experience
​Monitor and respond to Google reviews and other online feedback in line with brand tone and guidelines.
Weekly reports to ABM/BM

Sales Behavior Review

Audit/Review sales messages (Zalo, WhatsApp, iMessage) after purchase.
Flag inappropriate conduct, high- pressure tactics, or duplicate clients
Provide constructive feedback summaries to ABM/BM to support improvement without harming morale.

Document Cross- Check

Match key sales records:

- Approved vs. actual clients
- System names vs. invoice names

Check CRM data accuracy and mandatory field completion.
Compile Monthly summary reports

Camera & In- Store Conduct Monitoring

Review security footage
Ensure SOP compliance and detect any suspicious in- store activity
Document and escalate any issues

Success in This Role Looks Like

Clients feel heard and supported after purchase
The brand office gains visibility to protect standards and reputation
Service quality improves across boutiques
Sales misconduct is identified early without harming morale

Yêu cầu công việc

Qualification:
· College, Bachelor’s degree or relevant certificate.
Experience:
· Experience in customer service, telesales, or quality control preferred
Skill / Competence:
· Comfortable with detailed, high- volume review work
· Clear, confident phone communication
· Good in communication, reading both English & Vietnamese.
· Proficiency in MS Office
· Strong attention to detail, discretion, and ethics

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-26 07:10:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/09/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Pháp luật/ Pháp lý
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Service Quality & Compliance Specialist (A Luxury Watch Brand) - Mã tin đăng: 5234234. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN THỜI TRANG & MỸ PHẨM DUY ANH (DAFC)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Service quality tại tỉnh/thành