SOCIAL COMMUNITY MANAGER

MAC MEDIA
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job description & requirements
MAC MEDIA | SOCIAL COMMUNITY MANAGER
Overview:
“What we can do is map out the effective way to drive across the platforms and make the best out of it”- That is what helped us experience well in the field of Essential Digital Solutions over the past 10 years. We are currently looking for a Social Community Manager to join us.
JOB DESCRIPTION
Planning phase (70%)

Collaborate with the Planning team to create the proposal and follow up with the order of the brand team.
Create the KOL, community strategy which follows up with the communication concept. Proposing a list of influencers suitable for the brand and budget to make proposals. Contact relevant parties to make quotations.
The main team in charge proposal focuses on Social Outreach.

Execution phase (15%)

Manage brand&039;s social channels: post/schedule posts, create protocols that match the brand&039;s tone and mood, reply to comments, inbox, and manage activities (minigames, contests,...).
Work closely with internal and external stakeholders.
Contact and work with KOL/KOC, page group to brief the campaign and maintain its content performance.
Effectively execute the campaign to achieve committed KPI within budget.
Be able to make reports to evaluate the effectiveness and suggest the next steps for the brand after the campaign.
Handle paperwork contracts with influencers/ communities/ suppliers,...

Manage team (15%)

Training and quality control for the internal team&039;s files.
Take quick action and communicate the answer to the situation (if any).

WHAT WE OFFER:

Bonding activities: team- building, monthly activities, company trip, year- end party…
Professional and dynamic agency environment.
Laptop provided for official staff.
Training from other Leaders, participating in courses & events of Facebook, Google, Zalo…
Parking allowance.
13th month salary, Social insurance, Health insurance, and Unemployment insurance.
Full salary during the probation period.
Periodic health check.
Free coffee in the pantry area for employees.
Performance and salary review annually.

Yêu cầu công việc

REQUIREMENT

Have at least 2- 3 years of working experience in the related position. Experience working with KOLs/ influencers/ communities/ booking suppliers.

Ability to work independently and adapt to change quickly. Careful, enthusiastic, responsible, hard- working, quick action.
Knowing and following many influencers in many fields on social channels such as Facebook, Instagram, Youtube, TikTok,... is a plus.
Deeply understanding of the Tiktok platform. Have experience operating Livestream or working with KOL, and KOC on TikTok.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Du lịch nước ngoài, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:38:29

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin SOCIAL COMMUNITY MANAGER - Mã tin đăng: 4061726. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 25 - 50
Trụ sở: B1-Floor 01, 95 Pasteur, Ward Ben Nghe, Districts 01, HCMC

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây