Giữ vệ sinh và bảo quản tất cả các thiết bị máy móc tại khu vực spa, công ty theo quy định.
Tuân thủ các quy định bảo mật thông tin khách hàng.
Ghi chú lại thông tin cũng như thói quen, sở thích của khách.
Xử lý các tình huống khẩn cấp.
Must be comfortable contributing to the development and improvement of treatment procedure.
Giữ thái độ niềm nở chuyên nghiệp với khách.
Có kiến thức trong việc bảo quản các dụng cụ và trang thiết bị có liên quan đến chuyên ngành nail.
Có kiến thức về ngành nail. (đối với dịch vụ làm móng).
Practice universal health care protocol while dealing with guests and co- workers.
Identify, discuss treatment and products with guests.
Knowledge of hair. Included cut, styling, treatment for hair and scalp.
Maintain treatment areas cleanliness at all times. Practice a “clean as you go” approach to all work areas.
Must maintain a medical facility grade of cleanliness in the treatment area at all times, practicing all sanitation and safety guidelines as required by any applicable regulations and by the Policies & Procedures.
Follow the established guidelines for nail care and services adhering strictly to the Spa Standards, Protocols, Policies and Procedures.
Xây dựng để phát triển và cải thiện quá trình trị liệu.
Must stay current on all relevant certifications as applicable.
Handle emergency situations with urgency and discretion.
Cư xử chuyên nghiệp trong mọi tình huống với đồng nghiệp, khách và quản lý.
Thực hiện nghiêm túc tiêu chuẩn của công ty và nội quy của bộ phận, làm dịch vụ theo tài liệu hướng dẫn của bộ phận.
Có kiến thức trong việc bảo quản các dụng cụ và trang thiết bị có liên quan đến chuyên ngành tóc
Tư vấn và trao đổi với khách về bài trị liệu và sản phẩm.
Must maintain working knowledge of the following tools and equipment: cissor, clipper, hair style equipment, blow dryer, steam machine, hair salon machin, etc.
Maintain the confidentiality policy for all spa guests.
Maintain positive guest relations at all times.
Responsible for proactively offering and promoting additional spa services and products, return visits as well as retail components that will support the treatment and follow- up suggestions.
Giữ vệ sinh khu vực làm trị liệu.
Có kiến thức về tóc. (Đối với làm tóc)
Tuân thủ các quy định an toàn trong quá trình làm việc.
Maintain a professional appearance at all times, adhering to departmental grooming standards and dress in full uniform at all times.
Có kĩ thuật sơn móng đúng cách. (đối với dịch vụ làm móng).
Maintain and practice all safety procedures and protocols.
Giữ tất cả các chứng nhận có liên quan.
Must be comfortable answering questions and use proper telephone etiquette at all times.
Maintain proper record of guest history and preferences.
Practice professionalism in every situation with co- workers, guests and management, treating each person with respect and integrity.
Luôn giữ vẻ ngoài gọn gàng, tươm tất, sạch sẽ phù hợp với môi trường spa.
Sử dụng kỹ năng chăm sóc sức khỏe theo tài liệu tiêu chuẩn quốc tế khi cung cấp dịch vụ cho khách hàng và đồng nghiệp.
Knowledge of nail art application with rhinestones, decals etc. (apply for nail servicers).
Tư vấn, tìm hiểu yêu cầu , mục tiêu dịch vụ trước khi phục vụ khách hàng.
Perform other jobs related to same functions and duties or assume other responsibilities and functions as assigned by management.
Must provide a detailed explanation of all treatment techniques to be used on guest, as well as be comfortable discussing and assessing guest’s requirements and concerns, and anticipating guest’s needs. Provide any additional details or services to go above and beyond the guests’ expectations.
Duy trì mối quan hệ khách hàng.
Proper nail painting techniques including French manicure.(apply for nail servicers particularly).
Must maintain working knowledge of the following tools and equipment: paraffin heater, cuticle nippers, pushers, emery and buffers, hot oil manicure heater, electric mitts, sanitizing equipment, etc.
Đưa ra những đề nghị về dịch vụ và sản phẩm đối với những khách quay lại spa để hỗ trợ quá trình trị liệu lâu dài cho khách.
Thực hiện những công việc khác có liên quan khi được phân công bởi cấp quản lý.