Student Success Officer - SSO (Tiếng Anh)

CÔNG TY TNHH NISAI VIỆT NAM
Mức lương
12 triệu
Địa điểm làm việc
Thanh Xuân, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Customer & Student Support

Have 1- 1 sessions with students by request or by seeing a requirement for support, ensuring that a summary of the session is documented on the Personal Wellbeing Plan (PWP) system.
Update PWP with student notes with any escalations to parents/customers or from information provided by the parents/customers.
Communicate with parents/customers regularly to ensure they are informed of any student issues.
Support a group of international students (around 20 – 35 students) regarding attendance, assignments, engagement, and communication in class.
Re- directing phone calls or taking and passing on accurate messages for specific staff responsible for students&039; queries.
Distribute the end- of- term reports and half- term reports.
Work with teachers to update the escalation cases and keep in contact with parents/ customers to provide information promptly.
Hold induction sessions for new students.
Ensure all phone calls/ text messages are answered promptly and professionally.
Authorized students who cannot attend lessons and inform teachers accordingly.

Enrichment (Skill – up)

Distribute the lesson plan for each session and work with the Enrichment coordinator to finalize the content.
Coordinate and deliver sessions of the Skill- up program.
Participate in planning and supporting offline extra- curricular activities or events.
In charge of an online student club every Saturday morning/ afternoon (Talkfest, Debate, Public Speaking, Innovation, ...).
Send feedback or reports for each club member after the session.

Duties & Compliance

Carry out any other tasks given to ensure that high standards are maintained.
Participate and complete the NOCN Level 3 Teaching and Training course internally.
Be aware of, and comply with, policies and procedures relating to child protection, health and safety, confidentiality, and data protection, reporting all concerns to an appropriate person.
Ensure maximum knowledge of subjects and course specifications.
Escalate any safeguarding issues in a timely and confidential manner.
Update and share positive feedback and case studies with the Marketing team, and other relevant departments.
Work shift once a week during lesson time (12 pm- 1 pm & 3 pm – 9 pm) to support and update students&039; requests promptly (work from home with personal devices).
Providing support to other colleagues to ensure that all priorities are met.
Ensure all communications are Data Protection compliant.
Ensure all company policies and procedures are adhered to.
Ensure that all company assets are protected.

Requirements

Able to work to tight deadlines and multi- task effectively.
1y+ of experience in related field is a plus
Ability to develop productive relationships with other teams around the network.
Excellent communication skills (oral and written). Language requirements: IELTS 7.0.

Benefits

Fast- paced and multinational working environment
Gross Salary: 9,000,000- 12,000,000 VND (agreement according to capacity)
Internal Training (Technical & Functional)
Supportive and professional colleagues
I, 12 days leave per year
Salary reviews every year

Working hours

Saturdays: 1:30 PM to 5:00 PM (work from home)
Mondays to Fridays: 9:00 AM to 5:30 PM (work at the office)

Address: Gold Tower Building, 275 Nguyen Trai, Thanh Xuan, Ha Noi

Quyền lợi

Cơ hội phát triển chuyên môn

Hỗ trợ chi phí khi tham gia các khoá học, chương trình đào tạo
,

Cơ hội phát triển nghề nghiệp

,
Hỗ trợ đào tạo và cải thiện năng lực

Bảo hiểm y tế

Chi trả miễn phí dịch vụ chăm sóc sức khoẻ; cung cấp bảo hiểm cho thuốc theo toa; và bảo vệ tài chính mà bạn cần trong trường hợp bệnh tật hoặc thương tích nghiêm trọng
,

Nghỉ phép

Bạn có thể nghỉ phép hoặc nghỉ ốm không giới hạn, miễn là quản lý trực tiếp chấp thuận thời gian nghỉ của bạn

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-20 17:40:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Student Success Officer - SSO (Tiếng Anh) - Mã tin đăng: 4435604. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 10 - 25
Trụ sở: Tầng 10, số 275 Nguyễn Trãi, Thanh Xuân, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây