Supervisor, Guest Services

CÔNG TY TNHH PHÁT TRIỂN NAM HỘI AN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Duy Xuyên, Quảng Nam
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Duties may include but are not limited to:
• Assign the room according to the availability of the residences.
• Control the appearance and cleanliness of his subordinates.
• Relate well with all staff under his supervision; follow the quality service standards for his internal customers.
• Handle guest requests and complaints.
• Ensure the daily operation of the Front Office.
• Perform other duties as may be assigned.
• Check the expected arrival list and the room allocation of the day.
• Report regularly to Assistant Manager, Guest Services and Manager, Guest Services concerning the daily operation.
• Transmit his knowledge to his subordinates and correct them when necessary.
• Control the application of all safety and hygiene policies, regulations, and procedures of the hotel.
• Ensure the implementation of sales directives from the Head Office.
• Control accurately the billing.
• Participate in all Front Office meetings.
• Transmit suggestions made by the guest and his subordinates to the Manager, Guest Services.
• Check the cleanliness of his work area, equipment, and material.
• Any other duty that may be assigned by management.
• Develop training and development plans for his staff; implement and evaluate these plans.
• Participate in all training programs provided by Front Office Management.
• Control the booking for the different activities and services of the residences.

Yêu cầu công việc

• Degree or Diploma in Hospitality Management is an asset or Graduates bachelor degree and/or diploma in hotel or other related field.
• Computer Knowledge and experience in MS office programs.
• Minimum of 1 years&039; experience in the same position.
• Well- developed communication and customer relations skills. Highly organized, results- oriented with the ability to be flexible and work well under pressure. Knowledge of world Class Property Management System is required.
• Must be fluent in written and spoken English.
• Excellent interpersonal and public communication skills

Quyền lợi

Career Development Opportunity
Good and competitive HR benefits (Additional insurance, staff housing, daily shuttle bus Danang- Hoiana, duty meal, ...)
Professional and multicultural working environment
Big- scale project in central Vietnam

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-17 02:55:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Supervisor, Guest Services - Mã tin đăng: 4484277. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Tầng 7 Tòa nhà PVcombank, Đường 30/4, Đà Nẵng

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
01/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây