Supervisor, Quality and Training (Japanese N1/N2, Call Center)

VIETNAM CONCENTRIX SERVICES COMPANY LIMITED
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Role & Responsibilities:

Ensuring that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed
Communication to heighten awareness and focusing on importance of positive customer experience
Reduce learning curve and help enhance product/process knowledge of new joiners.
Client & stakeholder managment
Making recommendations and driving improvement
Responsible for managing team of QAs & Trainer
Participating in internal & external calibrations
Data analysis and making designated reports/decks
Ensuring that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed

Yêu cầu công việc

General and Specific skills

At least 1 year experience in QA cum Trainer Team leader for Call Center
Fluent Japanese (N1 or N2) and English
Improve calibration of QIC, SME and CSM within team
Provide crisp and specific feedback to Front Line Recruitment Teams on quality of new hires
Evaluate process quality and take corrective actions which should be tangible
Ensure that Process quality and training is delivered effectively in the stipulated timelines
Design and develop Quality framework
Evaluate effectiveness of T & D interventions
Ensure uniform quality of training being delivered by all training teams in line with client requirement • Interact and streamline channels of communications with other Functions and Clients

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-05 18:05:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Supervisor, Quality and Training (Japanese N1/N2, Call Center) - Mã tin đăng: 4390697. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

VIETNAM CONCENTRIX SERVICES COMPANY LIMITED

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây