OPENASIA GROUP
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
4 - 6 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

The Deputy CRM Manager is responsible for planning and executing CRM’s activities in order to ensure a positive relationship between the company and its customers/partners. He/she should create new opportunities for business development through CRM’s activities within the Loyalty & Partnership function.
Prestige Client Management:

Ensure seamless collaboration with RT and MKT to execute VIC client events.
Work on personalized CRM strategies tailored to specific customer segments such as Elite Treatment program, Special occasions gifting, Birthday gifting for VIC and other campaigns for VIC.
Analyze customer data to create segments based on behavior, demographics, preferences, persona... and propose changes to improve the effectiveness of retention and upselling programs; increase customer satisfaction and loyalty.
Work closely with Marketing team to develop client communication schemes fulfill and amplify CRM objectives.
Supervise implementation of Brand&039;s CRM guideline.
Manage CRM budget and KPIs.
Partner Management:
Track and manage partnership commitments, ensuring both parties derive maximum value.
Work with internal teams to ensure seamless integration of partnership benefits.
Collaborate with RT and MKT team to implement effective strategies that capitalize on partnership opportunities to drive revenue.
Identify, establish and nurture strategic partnerships with external businesses to acquire new potential customers through joint events and exclusive promotions.
Monitor and report on KPIs related to sales generated through partnerships.

Yêu cầu công việc

Core Competencies

Clear and effective communication
Integrity, Logical thinking, Objectivity
Emotional intelligence
Hands on experience with CRM software/system
High degree of organization and delegation
Time management, Priority management, Project management
Leadership
Training2. Skills
Graduated from economics, business administration, marketing or related fields
Event planning & execution is an advantage
Proficient in Microsoft Office 365
Fluent in writing and speaking English (TOEIC 700, IELTS 6.5 or above)
Efficient problem- solving and Decision- making
4 years of proven working experience in customer segmentation, marketing, retail operations, private banking, guest relations or partnership management
Customer connectedness and Customer centric mindset
Good synthesis, analysis and reporting

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-30 03:00:29

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4235658. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

OPENASIA GROUP

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
4 - 6 Năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây