[TAM SƠN] HN - CRM Executive (Loyalty)

OPENASIA GROUP
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
4 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

The Senior CRM Executive is responsible for executing CRM’s activities, ensuring that the relationship between the company and its customers is well maintained and developed, and creating opportunities for business development through CRM’s activities.

Customer database management: Ensure high- quality data as the basis for all CRM activities. Collaborate with the technical team to debug and upgrade CRM- related systems if needed.
Deliver best- in- class analytics capability to internal and external stakeholders via regular reporting. Be a thought leader in CRM and analytics.
Execute loyalty schemes, campaigns or tactics to meet business objectives and increase customer lifetime value
Work closely with Retail and Marketing team to develop client communication schemes fulfill and amplify CRM objectives.
Generate reports and dashboards to track KPIs and measure the success of CRM initiatives. Deliver reports and analytics as required by managers.
Supervise implementation of Brand&039;s CRM guideline.
Build up and manage the loyalty programs through delivering suitable treatment to each customer segment to increase customer satisfaction and loyalty.
Act as Product Owner of Loyalty engine / Loyalty customer app, in charge of developing function requirements as well as monitoring and continuously improving performance along with technical team.

Yêu cầu công việc

Conducting market research skill is an advantage
Hands on experience with CRM software/system
Fluent in writing and speaking English (TOEIC 700, IELTS 6.5 or above)
Good synthesis, analysis and reporting
Understanding of Web development
Proficient in Microsoft Office 365
Graduated from economics, business administration, marketing or related fields
4 years of proven working experience in customer segmentation, loyalty, marketing, retail operations
Knowledge of User Experience best practices

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-14 19:50:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [TAM SƠN] HN - CRM Executive (Loyalty) - Mã tin đăng: 4416572. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

OPENASIA GROUP

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
4 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
05/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây