[Tam Sơn] Hn - Crm Executive (Loyalty)

OPENASIA GROUP LTD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hai Bà Trưng, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
Customer database management: Ensure high- quality data as the basis for all CRM activities. Collaborate with the technical team to debug and upgrade CRM- related systems if needed.
Supervise implementation of Brand&039;s CRM guideline.
Build up and manage the loyalty programs through delivering suitable treatment to each customer segment to increase customer satisfaction and loyalty.
Generate reports and dashboards to track KPIs and measure the success of CRM initiatives. Deliver reports and analytics as required by managers.
Execute loyalty schemes, campaigns or tactics to meet business objectives and increase customer lifetime value
Execute loyalty schemes, campaigns or tactics to meet business objectives and increase customer lifetime value
Work closely with Retail and Marketing team to develop client communication schemes fulfill and amplify CRM objectives.
Deliver best- in- class analytics capability to internal and external stakeholders via regular reporting. Be a thought leader in CRM and analytics.
Customer database management: Ensure high- quality data as the basis for all CRM activities. Collaborate with the technical team to debug and upgrade CRM- related systems if needed.
Act as Product Owner of Loyalty engine / Loyalty customer app, in charge of developing function requirements as well as monitoring and continuously improving performance along with technical team.
The Senior CRM Executive is responsible for executing CRM&039;s activities, ensuring that the relationship between the company and its customers is well maintained and developed, and creating opportunities for business development through CRM&039;s activities.
Act as Product Owner of Loyalty engine / Loyalty customer app, in charge of developing function requirements as well as monitoring and continuously improving performance along with technical team.
Deliver best- in- class analytics capability to internal and external stakeholders via regular reporting. Be a thought leader in CRM and analytics.
Build up and manage the loyalty programs through delivering suitable treatment to each customer segment to increase customer satisfaction and loyalty.
Supervise implementation of Brand&039;s CRM guideline.
Work closely with Retail and Marketing team to develop client communication schemes fulfill and amplify CRM objectives.
Generate reports and dashboards to track KPIs and measure the success of CRM initiatives. Deliver reports and analytics as required by managers.

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
Knowledge of User Experience best practices
Understanding of Web development
4 years of proven working experience in customer segmentation, loyalty, marketing, retail operations
Hands on experience with CRM software/system
Good synthesis, analysis and reporting
Graduated from economics, business administration, marketing or related fields
Conducting market research skill is an advantage
Proficient in Microsoft Office 365
Fluent in writing and speaking English (TOEIC 700, IELTS 6.5 or above)

Quyền lợi

Chế độ thưởng
Phụ cấp thâm niên
Phụ cấp
Du Lịch
Laptop
Đồng phục
Nghỉ phép năm
Tăng lương
Đào tạo
Công tác phí
Chăm sóc sức khỏe
Chế độ bảo hiểm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-27 21:45:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [Tam Sơn] Hn - Crm Executive (Loyalty) - Mã tin đăng: 4519294. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

OPENASIA GROUP LTD

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
07/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây