Tech Support / Customer Service (N1/N2 Japanese - Open To Fresher - Up To 30M)

CÔNG TY TNHH ITECHWX
Mức lương
30 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 12
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Attends case triage meetings or case discussions to collaborate and share ideas to resolve problems.
Reviews issues and contacts customers to understand issues. Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue. Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.
Resolves or escalates multiple and varied customer issues. Documents technical work and research.
Uses automated tools to deliver solutions for a wide range of issues. Provides feedback on how to improve automated tools.
Collaborates on cross- team and cross- product technical issues by working with resources from other groups as needed to resolve moderately complex customer issues.
Analyzes problems and develops solutions for customer needs using log analysis and other proprietary tools.

Yêu cầu công việc

MUST HAVE:

Proficient in Japanese (listening, speaking, reading, writing skills) (Advanced level) (N1, N2 cert is preferred). Ability to communicate with customers in Japanese fluently (business communication level – email, phone, meetings).
Open to Fresher(can work Fulltime)
Customer- first mindset with strong ownership to resolve issues.
Team contributor with good communication and collaboration skills.
Fast learner, motivated to continuously improve technical expertise and interested in seeking further development in the IT field.
Strong logical thinking and problem- solving skills.
Responsible, proactive, and able to work under pressure.

NICE TO HAVE:

Local Japan work/study experience.
At least 1 year of experience in technical support, technical consulting, or information technology or related fields
Familiarity with ERP/CRM systems such as Dynamics 365, SAP, or Oracle. Basic knowledge of networking, or server operations.
Basic English skills for reading technical documents and collaborating with international teams.

Working hours: 7:00 – 16:00

Any shift or schedule changes will be notified by the department head
9 hours/day (including 1- hour break), 5 days/week (2 non- fixed days off- determined by the manager)
Includes holiday and Tet shifts as assigned, allowances provided per labor law

Quyền lợi

Competitive Salary 20- 30M
Full working equipment will be provided Annual Health CheckupActivities: Birthday party, Employee engagement activities
Salary at 100% during the probationary period
Training will be offered
90% contribution of the gross salary to social insurance
20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-28 00:45:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
20/12/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 12
Số lượng cần tuyển
10
Ngành nghề
IT phần mềm
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Tech Support / Customer Service (N1/N2 Japanese - Open To Fresher - Up To 30M) - Mã tin đăng: 5392807. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH ITECHWX

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 12, Opal Tower, 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh, TP. HCM

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây