Technical Service Engineer Assistant Manager (Electronic Products)

YAMAHA MUSIC VIET NAM
Mức lương
thương lượng
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Reporting to: Customer Services Manager
Overall purpose
• Improve Authorized Service Center (ASC) service quality by conducting assessment and training to achieve Yamaha’s global standard service quality
• Set up and keep quality of Yamaha Music Vietnam’s works shop as a reference of Yamaha’s global standard service center
• Report to headquarters in Japan in terms of all related after sales service to share information in the Vietnamese market, and get support from them to improve our ASC service quality
Key responsibilities and duties
• Receive and solve all the customers’/ agency’ requests and complaints about quality of products.
• Advise repairing requests of customers by phone / email or internal customer management system of Yamaha Music Vietnam.
• Implement surveys of customer satisfaction
• Ensure resolved data of customers’ requests/complaints is sufficiently updated and accurate
• Build customer data management system and coordinate with related parties to implement customer development programs.
• Build management system as well as manage activities related to receiving and resolving customer complaints
• Other missions are assigned by managers
• Manage ASC
• Implement programs / periodic training courses to enhance warranty/repair of YASC
• Forward customer requests to related department and monitor in order to ensure customer requests implemented accurately and on time.

Yêu cầu công việc

Required working experience
• At least 3 years of experiences at senior executive position/ or 1 year experience at the same level in electronic products
• Male prefer
Required qualifications
• University graduated, Faculty of technology or customer service
Required languages
• Fluency in English required (both in written and verbal).
Required knowledge and skills
• Active listener and working under pressure
• Time management
• Proactive
• Good teamwork
• Problem-solving skill.
• Communication, persuasion and transferring the information skills
Salary: Negotiable
** Working time: from Mondays to Fridays – from 9:00 t0 18:00

Quyền lợi

13th-month salary and annual bonus

Premium Healthcare package

Minimum 12 annual leaves + 6 company holidays leave per year

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-06-27 15:42:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Technical Service Engineer Assistant Manager (Electronic Products) - Mã tin đăng: 2832738. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

YAMAHA MUSIC VIET NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, Bán hàng kỹ thuật, Điện/Điện tử
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
12/07/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây