Technical Support

CÔNG TY TNHH CÔNG NGHỆ ZIMAW
Mức lương
15 - 20 triệu
Địa điểm làm việc
Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 3
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

JOB OVERVIEW
We are looking for a Technical Support to join a long- term collaboration with a European tech partner. You&039;ll work directly with their platforms and support end users across international markets. You’ll help users resolve technical issues, answer product- related questions, and provide guidance on setup and integration. You’ll be part of a cross- border support team, working in English, and have the chance to travel to Europe for training after completing your onboarding period.
KEY RESPONSIBILITIES
Help troubleshoot issues related to accounts, settings, or API connections
Collaborate with the support team and internal stakeholders to improve service quality.
Contribute to improving help guides, FAQs, and internal documentation
Assist customers via email or chat with questions about platform usage
Report bugs and feedback to the technical team
Guide users through onboarding, setup, and simple integrations

Yêu cầu công việc

MUST HAVE
Experienced in technical support, IT helpdesk, customer service or similar customer- facing roles is a big plus
Willingness to learn and adapt to new tools and systems
Organized, patient, and clear in communication — with both tech and non- tech users
Fluent in English (writing & speaking)
Curious and self- motivated in solving customer issues
NICE TO HAVE
Experience supporting international clients
Familiarity with ticketing systems, API docs, or similar platforms (e.g., Twilio, SendGrid)
Interest in SMS, connectivity, or marketing automation is a bonus
Basic understanding of how APIs and web integrations work (you won’t need to code)

Quyền lợi

Competitive salary and full salary- based insurance
Flat, flexible, supportive, and growth- oriented culture
Opportunity to work with European clients on diverse projects from the ground up to expand your skill set across multiple domains
14 annual leave days per year
International working environment
Regular team building activities

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-15 00:05:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
19/12/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 3
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Đà Nẵng
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Technical Support - Mã tin đăng: 5397946. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH CÔNG NGHỆ ZIMAW

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây