Technical Support Engineer

GLINTS CLIENTS
Mức lương
32 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 3, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job Description:

Location: Vietnam

Job Category: Customer Service & Support

Standard Job Title: Support Engineer

Product: Azure Monitoring

Role Name: Support Engineer
Responsibilities:

Customer Issue Resolution & Responsiveness

Define and understand the customer issue by creating the adequate reproduction scenarios.

Drive the communication with the customer to ensure the customer has confidence on problem

Research, troubleshoot, develop and implement a workaround (if needed) and gain agreement from

Effective Communication & Collaboration

customer on problem resolving.

Act as a subject matter expert (SME) to build readiness content and develop training (in applicable

Identify the right resource to collaborate with for tough & political hot problem.

Training & Readiness

Make effective technical presentations, both internal and external.

Identify current knowledge deficiencies/training needs, as well as potential future needs

Work with your manager, as appropriate to assess your own core competencies and identify current

Provide documentation and mentoring to others within your technical specialty.

Collaborate with cross- group peers both proactively and reactively.

Produce quality documentation and share with the appropriate team members and tech lead as appropriate

deficiencies /training needs, as well as potential future needs.

knowledge

Implement your development plan, actively seek development opportunities, and complete all

scheduled training.

Meet with your manager to assess and adjust the plan as needed to match mid- and long- term career

plans

Operation Precision

Manage and prioritize your workload while keeping team members and management appropriately

Adhere to published queue or call back schedule and be available for on- call duty, as necessary

Use appropriate documentation and utilization and / or labor tracking methods to account for time.

Participate in ad- hoc projects per management request or business need
Candidates’ skills:

- Good English skills.

- IT background.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-28 00:10:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Technical Support Engineer - Mã tin đăng: 4332642. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

GLINTS CLIENTS

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
02/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây