Technical Support Engineer

GRG BANKING EQUIPMENT (HK) CO., LTD
Mức lương
600 - 1000 usd
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job Description:
Basic responsibility is to provide the technical support to the local service partner and/or end users. The person is measured by how effectively he can locally provide pre and post sales technical support in a way to win deals and maintain customer satisfactions according to the company’s strategies and vision.
Key Responsibilities:
Assist the sales and country managers to prepare the tender document (technical). Prepare and help out in technical documentation such as the spare parts list, working instruction and technical bulletin writing.
Report to HQ regarding GRG local ATM running data analysis, collect competitor information and submit monthly report.
Manage and administer customer complaints and/or new requirement processes, Provide customer education or technician training when necessary.
Responsible for the local service partner daily communication and service performance management, prepare the related service report for the customer and head quarter.
Provide the field service for the local customer or coordinate with the service partner to process the service request from the customer.
Provide the technical support to the service partner or end user to solve the ATM technical problem and manage Pilot test or technical upgrade projects. If necessary will travel to other cities to do the on- site support.
Assist in Spare Parts Warehouse management include the purchase plan preparation, warehouse audit etc...

Yêu cầu công việc

Required Qualifications:
Have good communication skills and perform training or product/solution demonstration to the customer.
Ability to communicate in English is and write all the technical documents.
Armed with skills to repair or guide the partners and customers to solve the technical problems.
Outgoing & proactive personality, strong teamwork spirit & good interpersonal communication skills.
Possess passion to self- learn and ability to learn how to repair the new products.
College degree or above, major in Computer Science, Electronics Engineering or Mechanical Engineering.
Possess knowledge on computer operations hardware and office applications such as Microsoft Work, Excel, Outlook, PPT; be familiar with the working principle about the mechanism, electronic and optics.
Demonstrate ability to manage projects and spare- parts warehouse.
Minimum 1 years working experience in technical support or customer service.

Quyền lợi

Benefits:
Social Insurance.
Statutory holidays, annual leaves, sick leaves.
Meal & Transportation Allowance.
Comply with the Vietnamese labour law.
Discretionary year- end bonus, performance bonus.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-31 07:50:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Technical Support Engineer - Mã tin đăng: 4528493. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: District 10, Ho Chi Minh | 1 Tòa nhà Ocean Park, Đào Duy Anh, Dong Da, Ha Noi

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây