Technical Support Engineer (IT Background)

CÔNG TY TNHH ITECHWX
Mức lương
18 - 27 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Attends readiness trainings and non- technical trainings to ensure that they become proficient in support topics. Product/Process Improvement
Provides feedback to improve products to more senior engineers or technical advisors.
Attends case triage meetings and/or case discussions to collaborate and share ideas to resolve problems.
Collaborates on cross- team and cross- product technical issues by working with resources from other groups as needed to resolve moderately complex customer issues.
Uses automated tools to deliver solutions for a wide range of issues. Provides feedback on how to improve automated tools.
Identifies potential defects and escalates to more senior engineers to resolve.
Resolves or escalates multiple and varied customer issues. Documents technical work and research.
Analyzes problems and develops solutions to meet customer needs using log analysis and other proprietary tools.
Follows processes provided by the business.
Reviews issues and contacts customers to understand issues. Ensure customers stay informed as to the status/solution of their issue. Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, performance traces) to help resolve customer issues.

Yêu cầu công việc

Experience or knowledge in SQL or Basic programming language skills is a must
At least 6 months of experience (Freshers are welcome with a good learning ability and working attitude)
Available for night shifts
Proficient in English (4 skills)
Customer service mindset

Quyền lợi

Annual Heath Checkup
90% contribution of the gross salary to social insurance from the company side
12 days of annual leave, 8 days of sick leave
Annual Performance Review
Working 5 days a week with 2 unfixed days off (Schedule will be arranged by Head of Department)
Competitive salary depending on experience (800 – 1200 USD)
For employees working night shift: PVI insurance and food provided (non- cash)

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-07 23:45:47

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Technical Support Engineer (IT Background) - Mã tin đăng: 4157266. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 12, Opal Tower, 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh, TP. HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây