Technical Support Engineer (MS Azure)

CÔNG TY TNHH ITECHWX
Mức lương
18 - 28 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Follows processes provided by the business.
• Identifies potential defects and escalates to more senior engineers to resolve.
• Attends case triage meetings or case discussions to collaborate and share ideas to resolve problems.
• Resolves or escalates multiple and varied customer issues. Documents technical work and research.
• Attends readiness training and non- technical training to ensure that they become proficient in support topics. Product/Process Improvement
• Reviews issues and contacts customers to understand issues. Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue. Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.
• Uses automated tools to deliver solutions for a wide range of issues. Provides feedback on how to improve automated tools.
• Analyzes problems and develops solutions for customer needs using log analysis and other proprietary tools.
• Provides feedback to improve products to more senior engineers or technical advisors.
• Collaborates on cross- team and cross- product technical issues by working with resources from other groups as needed to resolve moderately complex customer issues.

Yêu cầu công việc

At least 1 year of experience required in Technical or IT fields is required
Open to candidates with backgrounds in Science, Engineering, or Automation, Technology
Fluent English communication skills are required.
Relevant degree or field of study in Technical/IT is preferred.

Quyền lợi

• Competitive salary depending on experience
• 30% allowance on gross salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance for employees working night shift
• 90% contribution of the gross salary to social insurance
• Training will be offered
• Full working equipment will be provided
• Annual Health Checkup
• Salary at 100% during the probationary period
• 12 days of annual leave, 8 days of sick leave

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-17 12:20:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Technical Support Engineer (MS Azure) - Mã tin đăng: 4724220. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 12, Opal Tower, 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh, TP. HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
3
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
16/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây